آموزش دسر رژیمی

آموزش دسر رژیمی : یک کیک لذیذ پخته شده از بلغور جو دو سر، دسر کاملی برای خوردن در هر زمانی است!  این دسر از دانه جو، آرد سفید گندم، هویج رنده‌شده، دارچین، جوز هندی و کشمش تهیه می شود.

آیا یک کیسه پر از هویج دارید که می‌ خواهید از آن استفاده کنید؟ پس می توانید دستور پخت این دسر رژیمی را امتحان کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش دسر رژیمی :

هیچ رازی وجود ندارد که اضافه کردن سبزیجات خرد شده یا پوره شده به کالاهای پخته ‌شده یک راه عالی برای اضافه کردن چند وعده سبزیجات اضافی به رژیم غذایی شما باشد.

شما می توانید سبزیجات را به کیک ها، وافل ها و پنکیک اضافه کنید. این باعث می شود تا همه آن‌ ها بسیار مرطوب و خوش‌ مزه تر شوند!

پوره سبزیجات و یا سبزیجات خرد شده، رطوبت را به کلوچه، پنکیک، نان و ویفر و شیرینی اضافه می‌ کنند!  نکته قابل توجه این است که شما مجبور نیستید به اندازه روغن و یا چربی استفاده کنید چون سبزیجات تمام چیزی که شما نیاز دارید را اضافه می‌ کند!

به غیر از پوره سبزیجات، این کلوچه‌ ها با فیبر بلغور جو دو سر و امگاهای گردو غنی شده اند. این کوکی ‌ها شامل مواد مغذی و خوشمزه هستند.

مواد اولیه دسر رژیمی :

مواد مرطوب :

1/2 فنجان کره

1 فنجان شکر قهوه ای

1 عدد تخم مرغ

1 قاشق چای خوری عصاره وانیل

مواد خشک :

1.5 فنجان بلغور جو دوسر

1 فنجان آرد گندم سفید

1/2 قاشق چایخوری بکینگ پودر

1.5 قاشق چای خوری دارچین

3/4 قاشق چای خوری جوز هندی

1/8 قاشق چای خوری نمک

1 فنجان هویج رنده شده

1/2 فنجان گردوی خرد شده

1/2 فنجان کشمش

چگونه این کوکی‌ ها را درست کنیم؟

آموزش دسر رژیمی این کوکی ‌ها برای مخلوط کردن و پختن آسان هستند. در اینجا برخی از جزئیات بیشتری در مورد آماده کردن این دسر آورده شده ‌است!

نکته اول این است که قبل از اینکه شروع به مخلوط کردن مواد با هم بکنید، تمام مواد اولیه خود را اندازه‌ گیری کنید تا همه چیز آماده باشد. این کار به جلوگیری از خطا کردن هنگام ترکیب مواد کمک می کند!

مرحله ۱: مواد اولیه مرطوب را مخلوط کنید.

مخلوط کردن کره و شکر یک بخش کلیدی برای اطمینان از این است که این شیرینی ‌ها دقیقا همان طور که شما می‌ خواهید آماده می ‌شوند. بعد از ترکیب کره و شکر، تخم ‌مرغ  به آن اضافه کنید و مواد را بطور یکدست با هم مخلوط کنید.

آموزش دسر رژیمی
آموزش دسر رژیمی

مرحله ۲: مخلوط کردن مواد اولیه خشک

ما پیشنهاد می ‌کنیم که ترکیبات خشک را در یک کاسه جدا قبل از اضافه کردن آن ‌ها به ترکیبات مرطوب مخلوط کنید. شما می‌ توانید ترکیبات خشک را به آرامی به ترکیبات مرطوب اضافه کنید تا تمام مواد تشکیل ‌دهنده به طور کامل مخلوط شوند.

مرتبط بخوانید : دسر ساده : 2 دسر خیلی خوشمزه که در خانه آماده می شود!

مرحله ۳ آموزش دسر رژیمی :  گلوله کردن کوکی ‌ها

قبل از اینکه کوکی ها را به گلوله ها تبدیل کنید، مطمئن شوید که صفحه پخت را با اسپری روغن چرب می ‌کنید!  فراموش نکنید که این کار را بکنید!

بعد از اسپری کردن روغن به ورقه پخت، توصیه می ‌کنیم که از اسکوپ برای گرد کردن مواد استفاده کنید.

هر کوکی را رول کنید و سپس با دقت خمیر را در دستان خود بمالید تا یک دایره ایجاد شود. آن را روی ورقه پخت قرار دهید و تکرار کنید تا ورقه پخت کامل شود.

این کوکی ها پخش نمی‌ شوند، بنابراین زیاد نگران نباشید که کوکی ‌ها بهم بچسبند.

صفحه پخت را در داخل فر قرار دهید. زمان پخت این شیرینی‌ ها حدود ۱۲ تا ۱۴ دقیقه است!

نیاز به مشاوره در خصوص محصولات غذایی و خرید آن ها دارید؟! این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – ۴۹ ۳۳ ۱۲۳ (۰۹۰۳) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.