بدنسازی با مکمل

بدنسازی با مکمل : ورزشکاران و بدنسازان علاوه بر فعالیت های ورزشی باید از رژیم غذایی پر پروتئینی پیروی کنند. برای تامین نیازهای بدن ورزشکاران می توان از مکمل ها استفاده کرد. مکمل ها می توانند به عضله سازی و افزایش حجم آن ها کمک کنند. در این مطلب به مکمل هایی که ورزشکاران و بدنسازان می توانند از آن استفاده کنند خواهیم پرداخت. شما می توانید این مکمل ها را با کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی برگ سبز خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

مالتودکسترین برای بدنسازی با مکمل :

مالتودکسترین یک کربوهیدرات پیچیده است که به میزان زیادی به افراد کمک می‌ کند تا بهتر ورزش کنند و زمان انجام تمرینات بدنسازی طولانی تر شود.

این ماده تاثیر قابل ‌توجهی بر فرآیند آنزیمی دارد که به افراد اجازه می ‌دهد در طول تمرین بهتر عمل کنند و همچنین حجم زیادی از ماهیچه مورد نیاز را تشکیل دهند.

از خواص مالتودکسترین می توان به این مورد اشاره کرد که اجزای تشکیل‌ دهنده آن منبع انرژی بسیار مناسبی هستند که تحویل سریع و جذب مواد مغذی مهم را توسط بافت‌ های ماهیچه ‌ای تسهیل می ‌کند.

مالتودکسترین با حدود ۵۰ گرم آب و یا آب ‌میوه در یک میکسر بهترین ترکیب را ایجاد می کند.

هم چنین شما می‌توانید آن را با پودر پروتئین ترکیب کنید چون مالتودکسترین می ‌تواند توانایی مکمل پروتئین را برای ترکیب شدن با آب بهبود ببخشد و در حالی که طعم پروتئین می‌ تواند مزه مالتودکسترین را بهتر کند.

این ترکیب را می توانید قبل از ورزش کردن، در حین تمرین و پس از ورزش به منظور فراهم آوردن انرژی کافی برای انجام تمام تمرینات و یا افزایش سریع ذخایر گلیکوژن و کربوهیدرات مصرف کنید.

محصول پیشنهادی: مالتودکسترین

پودر آب پنیر برای بدنسازان :

از دیگر موارد بدنسازی با مکمل می توان به پودر آب پنیر اشاره کرد. پودر آب پنیر برای بدنسازی به ویژه برای افزایش تولید پروتئین جدید در ماهیچه ‌ها مفید تلقی می ‌شود.

انواع مختلفی از پروتئین آب ‌پنیر در مکمل‌ ها وجود دارد.

دو مورد از رایج ‌ترین اشکال پودر آب پنیر ایزوله و کنسانتره هستند.

این فرم ‌ها با استفاده از تکنیک ‌های فرآوری مختلف تولید می ‌شوند و کمی در محتوای غذایی متفاوت هستند.

هر دو نوع ایزوله و کنسانتره دارای پروتئین های با کیفیت بالا هستند و انتظار میرود که آن‌ ها اثرات مشابهی را در صورت مصرف مقدار پروتئین یکسان داشته باشند.

با توجه به این موضوع، آن‌هایی که مصرف کربوهیدرات، چربی یا لاکتوز خود را محدود می ‌کنند، ممکن است پودر آب پنیر ایزوله را ترجیح دهند، چون مقدار این سه ماده کمتر از مقدار موجود در پودر آب پنیر کنسانتره است.

محصول پیشنهادی : پودر آب پنیر

پودر عصاره مالت برای بدنسازی با مکمل

پودر عصاره مالت یک منبع غنی از ویتامین B است و به میزان قابل‌ توجهی مقدار ویتامین B دریافتی را افزایش می ‌دهد. ویتامین های گروه B شامل اسید فولیک، نیاسین، ویتامین B۶، ریبوفلاوین و تیامین می ‌شوند.

این ویتامین‌ ها برای انواع مختلفی از فرآیند ها در بدن شما، از جمله متابولیسم چربی، پروتئین و کربوهیدرات ضروری هستند.

همچنین عصاره مالت یک منبع غنی از اسیدهای آمینه ضروری است. این آمینو اسیدها را بدن نمی ‌تواند تولید کند و باید از رژیم غذایی بدست آورد.

بدون این اسید‌های آمینه ضروری بدن قادر به انجام بسیاری از عملکردهای حیاتی آن از جمله رشد ماهیچه و ترمیم، تولید انتقال‌دهنده عصبی و تولید هورمون، در میان دیگران نخواهد بود

بنابراین مصرف پودر عصاره مالت در بدنسازی باعث رشد و ترمیم ماهیچه ها خواهد شد.

محصول پیشنهادی : پودر عصاره مالت

جو دوسر برای بدنسازی  :

مواد مغذی جو دوسر ترکیب بزرگی از پروتئین و کربوهیدرات را شامل می ‌شود و چربی بسیار پایینی دارد. این باعث می ‌شود که آن ‌ها مکمل غذایی ایده‌آل برای بدنسازی با مکمل باشند.

برخی از بدنسازان، جو دو سر را به عنوان یک منبع پروتئین اضافی به منابع اصلی اضافه می کنند به خصوص اگر شما در حال حاضر لاغر شده و امیدوار به افزایش توده عضلانی هستید. مصرف جو دو سر برای بدن‌ سازی می ‌تواند راه خوبی برای پر کردن قدرت ماهیچه ‌ای شما باشد.

بدنسازی با مکمل
بدنسازی با مکمل

به علت اینکه جو یک منبع عالی از کربوهیدرات های سالم، پروتئین و فیبر است، آن ‌ها می ‌توانند بر رژیم بدنسازی اضافه شوند تا باعث ترمیم و رشد سریع ماهیچه ها شوند. جو دوسر همچنین از کربو هیدرات‌ های بسیار پیچیده‌ای برخوردار هستند که زمان زیادی را برای هضم نیاز دارند و انرژی ثابت را برای مدت‌زمان طولانی‌ تر فراهم می کنند.

محصول پیشنهادی: دانه کامل جو دوسر OAB

مکمل گینر برای بدنسازی :

به طور معمول، پودر گینر دارای 60 الی 70 درصد کربوهیدرات و 20 الی 30 درصد پروتئین می باشد. پودر گینر فروشگاه گیاه سبز ترکیبی است از سفیده تخم مرغ ورزشی ، پودر شیر خشک اسکیم، پودر پروتئین شیر ، پودر جوانه گندم، پودر کاکائو، پودر عصاره مالت، مالتودکسترین و شکر می باشد. این یک محصول فوق العاده برای افزایش وزن در افراد لاغر، افزایش وزن ورزشکاران و افزایش حجم عضلات می باشد. میزان پروتئین پودر گینر فروشگاه گیاه سبز  20% و میزان کربوهیدرات آن 70% می باشد که باعث تامین انرژی مورد نیاز در بدنسازی آقایان می شود.

محصول پیشنهادی : پودر گینر

پودر سفیده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ یکی از غنی ترین منابع پروتئین در دسترس برای بدنسازی با مکمل است. هنگام انتخاب پودر پروتئین برای درست کردن مکمل خانگی برای بدن سازی ممکن است پودر آب پنیر، کازئین و یا حتی مکمل‌های غذایی گیاهی مانند سویا را در نظر بگیرید. با این حال، چیزی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، پودر پروتئین سفیده تخم مرغ است. این ماده جز مکمل های بدن سازی مفید است که دارای میزان بالایی پروتئین و فاقد چربی و کربو هیدرات می باشد.

محصول پیشنهادی : پودر سفیده تخم مرغ

پودر سویا محصولی برای بدنسازی با مکمل

استفاده از پروتئین سویا به عنوان یک مکمل می ‌تواند یک مزیت واقعی برای ورزش‌کاران  و بدن سازان باشد که به بالا بردن توده عضلانی و کاهش چربی بدن کمک می ‌کند.

پروتئین سویا می‌ تواند به کاهش چربی شکمی و افزایش موقت متابولیسم کمک کند. همچنین در تشویق تشکیل ماهیچه موثر است.

بدنسازی با مکمل
بدنسازی با مکمل

یک عملکرد خوب در تغذیه و تمرینات مسلما مهم‌ترین عناصر یک برنامه بدن‌سازی در کنار استراحت و ریکاوری هستند. اما زمانی که این ها در جای خود قرار می ‌گیرند، مکمل ‌هایی مانند پودر سویا در بدنسازی قطعا نقش مهمی در بازی دارند!

محصول پیشنهادی : پودر سویا

پودر اسپیرولینا

پودر اسپیرولینا  دارای 70 %  پروتئین می باشد که برای عضله سازی سریع و بدنسازی با مکمل بسیار مناسب است. همچنین دارای اسیدهای آمینه های والین، ایزولوسین، لوسین، فنیل آنالین، متیونین، لیزین، تریپتوفان، ترونین، سیستیئن، تیرو زین، هیستیدین، آرژنین، آلانین، آسپارتیک، اسید گلایسین، پرولین و سرین می باشد که این اسید های آمینه تاثیر فوق العاده ای بر روی ترمیم و بازسازی عضلات دارند و به عضله سازی کمک می کنند.

محصول پیشنهادی : پودر اسپیرولینا

بدنسازی با مکمل کراتین مونوهیدرات

بسیاری از ورزش‌کاران انواع مختلفی از مکمل‌ ها را مصرف می کنند. کراتین رایج‌ترین نوع از این مواد است که به افزایش توده عضلانی کمک می ‌کند و به ورزش‌کاران کمک می‌ کند تا قدرت بدنی خود را به دست آورند.

کراتین یک ماده شیمیایی است که در بدن یافت می ‌شود و بیشتر در ماهیچه‌ها و همچنین در مغز  وجود دارد. این ماده به صورت پودر نیز در بازار موجود می باشد. کراتین عمدتا برای بهبود عملکرد ورزشی و افزایش توده عضلانی در بدنسازان و بزرگسالان مسن‌تر به کار می ‌رود؛ بنابراین می توان آن را به عنوان مکمل خانگی برای بدنسازی استفاده کرد.

محصول پیشنهادی : کراتین مونوهیدرات

کربوهیدرات شکلاتی مکمل فوق العاده برای بدنسازی :

کربوهیدارت شکلاتی مقدار کربوهیدرات مورد نیاز در رژیم غذایی بدنسازان را تامین می کند. همچنین مصرف میزان مناسب کربوهیدرات موجب جلوگیری از انقباض عضلات و بهبود سریعتر بعد از تمرینات سنگین (ریکاوری) خواهد شد. بنابراین به عضله سازی سریع کمک خواهد کرد.

محصول پیشنهادی : کربوهیدرات شکلاتی

پودر جوانه گندم :

پودر جوانه گندم حاوی ویتامین C می باشد که ویتامین c سوخت و ساز پروتئین را بهبود می بخشد.

فرایندهایی بیوشیمیایی که موظف به سنتز پروتئین و آمینو اسیدها هستند توسط ویتامین C با سرعت بیشتر و بهتری انجام می شود.

ویتامین C  علاوه بر اینکه موجب فراهم آمدن پروتئین‌ های ضروری برای بدن می ‌شود، از سنتز پروتئین ‌های خاص که سبب عفونت یا التهاب می‌ شوند جلوگیری می کنند.

ویتامین C برای بدنسازان مرد سطوح تستوسترون را بالا نگه خواهد داشت. این ویژگی به بدنسازان مرد کمک خواهد کرد که سطح بالای عملکرد که به صورت روزانه نیاز دارید را حفظ کند.

محصول پیشنهادی : پودر جوانه گندم

شیر خشک برای بدنسازی با مکمل :

شیر خشک معمولا در ترکیبات پروتئینی، کربوهیدراتی و یا ترکیب این دو، به عنوان مکمل و طعم دهنده استفاده می شود. شیر خشک ارائه شده در فروشگاه برگ سبز دارای بیش از 30 درصد پروتئین و 50 درصد کربوهیدرات است

تمام ورزشکاران نیازمند مصرف منابع مناسب پروتئین و کربوهیدرات هستند و این محصول منبعی غنی از هر دو گزینه است.

محصول پیشنهادی: شیر خشک

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی آقایان و خرید محصولات مربوط به آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.