رژیم لاغری 1 ماهه

رژیم لاغری 1 ماهه : با رعایت این نکات 5-7 کیلو در یک ماه کم کنید! آیا شما یکی از افرادی هستید که همیشه مشغول بوده و فرصت ورزش کردن ندارید، با این حال، هنوز هم می‌خواهید وزن کم کنید؟ شاید دلیل دیگری برای ورزش نکردن می تواند طفره رفتن باشد یا شما احساس می ‌کنید که برای ورزش کردن بیش از حد پیر هستید. دلایل شما هر چه که باشد، این نکات رژیم لاغری 1 ماهه می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا کار کردن برای ساعت ‌های طولانی و یا چند شغل داشتن و تلاش برای متعادل کردن خانه و زندگی می‌تواند دشوار باشد. و اگر تلاش کرده‌اید که وزن خود را با انجام ورزش یا روش دیگری کاهش دهید، اما به نظر می‌رسد که هیچ چیز خوب کار نکرده است، این مقاله چند نکته ساده را پیشنهاد می‌ کند که به شما کمک می ‌کند تا کمر خود را باریک کنید و در زمان کم ‌تری به وزن رویایی خود دست یابید.

البته شما باید مقداری از تغییرات رژیم غذایی را به غذای دریافتی روزانه خود اعمال کنید، به خصوص اگر زمان آن را نداشته باشید و یا نمی‌ خواهید برای کم کردن وزن از ورزش استفاده کنید. خبر خوب این است که حتی تحقیقات نشان می‌دهند که ورزش به تنهایی ممکن است به شما در کاهش وزن کمک نکند – زمانی که بیشتر ما معتقدیم ورزش به عنوان مهم‌ترین جز هر تلاشی برای کاهش وزن است. با این وجود، نباید تاثیری که ورزش دارد را دست ‌کم بگیرید.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود
بدنسازی و راهنمای جامع تغذیه برای بدنسازان

ورزش منظم واقعا برای سلامت ذهنی و رفاه عمومی شما شگفتی ایجاد می ‌کند، در واقع، این ورزش هم چنین با امید به زندگی طولانی ‌تر و کاهش خطر حملات قلبی، دیابت و زوال عقل در میان بسیاری از افراد دیگر مرتبط بوده ‌است. با این حال، ایده این جا ایجاد تغییرات ساده در عادات روزانه شما است که می‌تواند به شما کمک کند یک رژیم لاغری 1 ماهه موثر داشته باشید. در اینجا چند نکته را برای کمک به کاهش وزن بدون رفتن به باشگاه ذکر کرده‌ایم:

مرتبط بخوانید: لاغری با دانه سویا : راز هایی 100% تضمینی!

در صبح آب ولرم بنوشید.

این یکی از رایج ‌ترین توصیه ‌ها نه تنها برای کاهش وزن، بلکه برای بهبود هضم و سلامت کلی است. سعی کنید در رژیم لاغری 1 ماهه عصاره لیمو تازه را به لیوان آب‌ گرم خود اضافه کنید و به عنوان اولین کار در صبح انجام دهید و تفاوت را که هر روز این عادت را تمرین می ‌کنید، احساس کنید.

مرتبط بخوانید: لاغری با تخم کتان :دستورالعمل 100% تضمینی!

در رژیم لاغری 1 ماهه از صبحانه صرف ‌نظر نکنید.

این قانون طلایی برای کاهش وزن است اما بسیاری از مردم واقعا اهمیت خوردن یک صبحانه سالم را درک نمی ‌کنند که مهم‌ترین وعده غذایی روز است. گفته می ‌شود که صبحانه فرآیندی به نام ترموژنیس را تحریک می‌ کند که متابولیسم شما را تحریک می‌ کند. بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که خوردن یک وعده غذایی در صبح، سوخت و ساز شما را بیشتر از خوردن غذای مشابه در شب افزایش می‌ دهد.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود
نقش گندم سیاه بر کاهش وزن
رژیم لاغری 1 ماهه
رژیم لاغری 1 ماهه

از مصرف نوشیدنی‌ های قندی خودداری کنید یا آن‌ها را محدود کنید.

اگر می ‌خواهید وزن خود را  در یک رژیم لاغری 1 ماهه کاهش دهید، ممکن است بخواهید از مصرف خود برای نوشیدنی‌ های شیرین مانند سودا جلوگیری کرده یا آن‌ ها را محدود کنید. آن‌ها به عنوان یکی از غذاهای ناسالم در روی کره زمین شناخته می ‌شوند و به شدت با افزایش وزن مرتبط هستند. آن ‌ها می ‌توانند اثرات مخرب سلامتی خود را در هنگام مصرف بیش از حد داشته باشند. بنابراین اگر شما در مورد از دست دادن وزن جدی هستید، سعی کنید نوشیدنی ‌های قندی که کالری بالایی دارند را حذف کنید.

مرتبط بخوانید:لاغری با دانه چیا : یک دستور غذای معجزه آسا!

کاهش مصرف چای / قهوه در رژیم لاغری 1 ماهه

مطالعات نشان می ‌دهد که قهوه سیاه هنگام تلاش برای سوزاندن چربی می‌تواند مفید باشد. به این دلیل که قهوه حاوی کافئین است که می‌تواند متابولیسم را افزایش داده و سوختن چربی را حداقل در کوتاه‌ مدت افزایش دهد. اما نوشیدن قهوه کم‌ کالری در واقع بهتر از سودا است. آن‌ها با خامه و شکر مصنوعی پر شده‌اند که ناسالم و چاق کننده هستند. بنابراین، یک فنجان در روز را هدف قرار دهید. به جای آن، چای سبز بنوشید که پر از آنتی‌اکسیدان‌ها و دیگر خواص دارویی است. چای سبز به عنوان یکی از سالم‌ ترین نوشیدنی ها برای سوزاندن چربی شکم در نظر گرفته می‌ شود.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود
لاغری با تخم کتان :دستورالعمل 100% تضمینی!

مرتبط بخوانید: روش لاغری شکم + نکات مهم تغذیه برای لاغری شکم در 15 روز

استفاده از آسانسور را متوقف کنید.

از فعالیت‌ هایی که می ‌توانند متناسب با روتین روزمره شما باشند، استفاده کنید- مانند استفاده از پله ‌ها به جای آسانسور –  که باعث کاهش وزن و سالم ماندن می شوند. این نوع فعالیت‌ ها به طور فزاینده‌ ای توسط کارشناسان بهداشتی مورد تاکید قرار می ‌گیرد که به افزایش شواهد اشاره می ‌کنند که مقادیر کمی از ورزش در طول روز می ‌تواند مزایای سلامتی قابل ‌توجهی داشته باشد.

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم با تهیه مواد غذایی سالم از فروشگاه گیاه سبز از زندگی سالم خود لذت ببرید.

این مطلب توسط تیم تولید محتوای فروشگاه گیاه سبز تهیه گردیده است. خواهشمند است جهت درج کلی یا جزئی مطلب، نام یا آدرس وبسایت فروشگاه گیاه سبز را در مطلب خود درج نمایید