عضله سازی سریع آقایان

عضله سازی سریع آقایان : اگر دوست دارید هر چه سریع تر حجم و قدرت ماهیچه های خود را افزایش دهید این مطلب را بخوانید. ما به بررسی چند نکته مهم برای عضله سازی سریع آقایان خواهیم پرداخت.

۱.  برای عضله سازی سریع آقایان ساخت ماهیچه‌ را افزایش دهید.

وقتی پروتئین بیشتری در بدن شما وجود داشته باشد- در فرآیندی به نام سنتز پروتیین – ماهیچه‌های شما بزرگ ‌تر می‌شوند. اما بدن شما به طور مداوم ذخیره پروتئین خود را برای مصارف دیگر استفاده می ‌کند.

نتیجه در دسترس بودن پروتئین کم‌تر برای ساخت ماهیچه است. برای مقابله با این روند، شما نیاز به مصرف و ذخیره کردن پروتئین‌های جدید دارید. می توانید از مواد سرشار از پروتئین مانند پودر سفیده تخم مرغ، پودر پروتئین شیر، پودر آب پنیر، عصاره مالت، پودر کاکائو استفاده کنید.

پیشنهاد فروشگاه برگ سبز برای شما
پودر سفیده تخم مرغ
پودر پروتئین شیر
پودر آب پنیر
عصاره مالت
پودر کاکائو

۲. برای عضله سازی سریع آقایان گوشت بخورید.

براساس یک مطالعه برجسته در Journal of Applied Physiology، حدود ۱ گرم پروتئین در هر کیلو وزن بدن نیاز دارید که تقریبا حداکثر مقداری است که بدن شما می ‌تواند در یک روز از آن استفاده کند.

برای مثال، یک مرد ۱۶۰ پوندی باید روزانه ۱۶۰ گرم پروتئین مصرف کند – مقداری که از یک سینه جوجه ۸ اونس، ۱ فنجان پنیر کوتاژ، یک ساندویچ گوشت گوساله، دو عدد تخم‌مرغ، یک لیوان شیر و ۲ اونس بادام‌ زمینی به دست می ‌آورد.

بقیه کالری روزانه خود را به طور مساوی بین کربو هیدرات‌ها و چربی‌ها تقسیم کنید.

مرتبط بخوانید: عضله سازی سریع بانوان : 11 ترفند که هر کسی نمیداند!

۳. برای عضله سازی سریع آقایان ، باید بیشتر بخورید.

علاوه بر پروتئین مناسب، شما به کالری بیشتری نیاز دارید. می توانید از مواد مغذی در رژیم غذایی خود برای تامین انرژی مورد نیازتان استفاده کنید.

۴. بر روی ماهیچه‌های بزرگ کارکنید:

اگر مبتدی هستید، می توانید از هر ورزشی به اندازه کافی شدید است برای افزایش سنتز پروتئین استفاده کنید. اما اگر برای مدتی وزنه برداری می کنید، اگر بر روی ماهیچه ‌های بزرگ مانند قفسه‌ سینه، عقب و پا تمرکز کنید، قوی‌ترین ماهیچه ها را خواهید ساخت.

دو یا سه ست از هشت تا ۱۲ بار تمرینات ورزشی را تکرار کنید و حدود ۶۰ ثانیه استراحت بین ست‌ها داشته باشید. این روند سلول‌های ماهیچه‌ای شما را در مسیر سریع عضله سارب قرار می ‌دهد، فرایندی که آن‌ها برای رشد استفاده می ‌کنند.

عضله سازی سریع آقایان
عضله سازی سریع آقایان

۵. یک نوشیدنی بخورید.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۱ در دانشگاه تگزاس نشان داد که وزنه بردارانی  که قبل از تمرین نوشیدنی حاوی آمینو اسید ها و کربو هیدرات‌ها را مصرف می‌کنند، سنتز پروتئین خود را بیشتر از وزنه بردارانی که بعد از ورزش کردن همان نوشیدنی را می خورند، افزایش دادند.

این نوشیدنی شامل ۶ گرم اسیدهای آمین ضروری  و ۳۵ گرم کربوهیدرات می ‌باشد.

از آنجایی که ورزش جریان خون را به بافت‌ های در حال فعالیت شما افزایش می ‌دهد، نوشیدن یک مخلوط کربوهیدرات قبل از ورزش ممکن است منجر به جذب بیشتر اسیدهای آمینه در عضلات شما شود.

برای تهیه نوشیدنی، شما به حدود ۱۰ تا ۲۰ گرم پروتئین نیاز دارید. می توانید از یک قاشق پودر پروتئین آب‌ پنیر استفاده کنید. دوست ندارید نوشیدنی‌ های پروتئینی مصرف کنید؟ شما می‌توانید همان مواد غذایی را از ساندویچی که با ۴ اونس بوقلمون پخته شده‌ و یک تکه پنیر آمریکایی روی نان گندم سبوس دار دریافت کنید. اما یک نوشیدنی برای عضله سازی سریع آقایان بهتر است. وعده ‌های غذایی مایع سریع ‌تر جذب می‌شوند. ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از ورزش خود نوشیدنی را میل کنید.

مرتبط بخوانید: برنامه غذایی بدنسازی حجمی : این مواد غذایی ضروری اند!

6. هر ۳ ساعت چیزی بخورید.

اگر زیاد غذا نخورید، می‌توانید میزان سرعتی که بدن شما باعث ایجاد پروتئین‌های جدید می ‌شود را محدود کنید.”

تعداد کالری که برای یک روز نیاز دارید را در نظر بگیرید و آن را به شش تقسیم کنید. این تقریبا همان عددی است که باید برای عضله سازی سریع آقایان در هر وعده غذایی مصرف کنید. دقت کنید که حدود ۲۰ گرم پروتئین هر 3 ساعت مصرف کنید.

7.از شیر قبل از رفتن به تخت‌خواب استفاده کنید.

۳۰ دقیقه قبل از رفتن به رختخواب، ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین بخورید. این کالری بیشتر احتمال دارد که در طول خواب مورد استفاده قرار بگیرد و تجزیه و تحلیل پروتئین را در عضلات شما کاهش دهد.

یک فنجان شیر اسکیم را با مقداری کشمش و یا یک فنجان پنیر کوتاژ و یک کاسه کوچک میوه را امتحان کنید. به محض بیدار شدن از خواب نیز دوباره وعده غذایی داشته باشید.

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی آقایان و خرید محصولات مربوط به آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.