ماسک با پودر جوانه گندم

ماسک با پودر جوانه گندم : پودر جوانه گندم یک مکمل رژیم غذایی است که از عصاره خشک‌شده جوانه گندم بدست ‌آمده است. دلیل اصلی فواید سلامتی متعدد این پودر غلظت کلروفیل متمرکز آن (حدود ۷۰ درصد) به علاوه ی ۹۸ عنصر زمین است که شامل کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم و پتاسیم است. همچنین حاوی آنزیم‌های ضروری است. کلروفیل به عنوان خون گیاهان شناخته می‌شود؛ و هنگامی که انسان‌ها مصرف می‌کنند، به جلوگیری از پیر شدن کمک می ‌کند، گرسنگی را سرکوب می‌ کند، خون را تصفیه کرده و حتی از سرطان جلوگیری می ‌کند. بهترین ویژگی این است که بر خلاف گندم، این مکمل عاری از گلوتن است. هر قاشق سوپ خوری پودر جوانه گندم فقط ۱۸ کالری دارد. پودر جوانه گندم را می توان در آب مخلوط کرد تا یک نوشیدنی مغذی درست کرد و یا حتی می‌ تواند به آب‌میوه و اسموتی هم اضافه شود. جوانه گندم شامل تمام ویژگی‌های گیاه گندم شامل مواد غذایی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. در ادامه به چند روش تهیه ماسک با پودر جوانه گندم خواهیم پرداخت.

چرا باید از ماسک با پودر جوانه گندم برای پوست استفاده کنید؟

  • به پاکسازی پوست کمک می کند.
  • آکنه را درمان می کند.
  • ویژگی ‌های ضد پیری دارد
  • بیماری‌های پوستی را درمان می کند.

محصول پیشنهادی: پودر جوانه گندم بالک

محصول پیشنهادی: پودر جوانه گندم

محصول پیشنهادی: پودر جوانه گندم زاگرس

۱. ماسک با جوانه گندم برای پاکسازی پوست

پودر جوانه گندم یک تمیز کننده عالی پوست است.

رنگ پوست شما را با از بین بردن سلول‌های مرده باز می ‌کند. جوانه گندم همچنین یک مکانیسم بازسازی درونی را تسهیل می ‌کند و درخشش و کشش جوانی پوست شما را افزایش می ‌دهد.

مواد لازم برای تهیه ماسک با جوانه گندم:

۱ قاشق سوپ خوری عسل خام

۲ قاشق سوپ خوری پودر جوانه گندم

مرتبط بخوانید :خواص پودر جوانه گندم : چند خاصیت بی نظیر و جادویی!

آنچه باید انجام دهید:

۱. دو مورد بالا را برای ایجاد یک ماسک با پودر جوانه گندم مخلوط کنید.

۲. این خمیر را به طور مساوی روی پوست تمیز خود بمالید و بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند.

۳. اگر پوست شما بیش از حد خشک است آن را با آب گرم بشویید و کمی روغن نارگیل به کار ببرید.

۴. شما می‌توانید این فرآیند را دو بار در هفته برای بهترین نتیجه تکرار کنید.

ماسک با پودر جوانه گندم
ماسک با پودر جوانه گندم

۲.درمان آکنه :

پودر جوانه گندم، از طریق فرآیند سم زدایی خود، از وقوع جوش و آکنه جلوگیری کرده و باعث بهبودی پوست سالم می شود. به کار بردن ماسک با پودر جوانه گندم و شیر به نسبت محلول ۲: ۱ در درمان آکنه، کک و مک و جوش های سیر سیاه و سر سفید و برنزه شدن پوست موثر است. از این خمیر به صورت یک بار در هفته برای مدت دو ماه استفاده کنید تا نتایج شگفت انگیزی به دست آورید.

محصول پیشنهادی: صابون جوانه گندم

۳. ویژگی‌های ضد عفونی کننده دارد.

به خاطر خواص ضد عفونی‌ کننده آن، پودر جوانه گندم برای ترمیم کوفتگی، زخم، گزش حشرات، جوش‌ها، بریدگی و خراش ایده‌آل است. هم چنین به درمان خارش پوست ناشی از پیچک سمی کمک می‌ کند و پای ورزش‌کار را التیام می ‌بخشد.

مرتبط بخوانید: غذا با جوانه گندم

۴. ماسک با پودر جوانه گندم برای ضد پیری

این پودر خواص ضد پیری دارد. آن‌ها به احیای سلول‌های پوست کمک می ‌کنند در نتیجه روند پیری را کم می‌ کنند. جوانه گندم با مشکل خشک شدن پوست مقابله می ‌کند و کشش پوست را افزایش می‌ دهد در نتیجه جوانی پوست شما را احیا می‌ کند.

همچنین فراوانی کلروفیل نقش مهمی در خواص ضد پیری جوانه گندم ایفا می ‌کند. کلروفیل ها غنی از آنزیم‌ها و یک پروتئین مبتنی بر مس یافت ‌شده در گلبول‌ های قرمز است که به تغذیه رادیکال‌ های آزاد در بدن کمک می ‌کند، بنابراین روند پیری را کند می ‌کند.

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم با خرید پودر جوانه گندم از فروشگاه گیاه سبز از پوست زیبای خود لذت ببرید.