پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

پودر سفیده تخم مرغ آلمانی : بدنسازان و ورزشکاران نیاز زیادی به برخی از مواد معدنی و پروتئین ها دارند. در کنار رژیم غذایی صحیح باید از مکمل هایی استفاده کنند تا بتوانند این نیاز را برطرف کنند.

مکمل های مختلفی برای بدنسازی در دسترس هستند که حاوی مقادیر زیادی پروتئین، کربوهیدرات و سایر مواد مغذی می باشند. یکی از این مکمل ها پودر سفیده تخم مرغ آلمانی می باشد.

در این مطلب به بررسی خواص این مکمل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را بررسی کنیم.

پروتئین بالا در مکمل پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

پروتئین سفیده تخم‌ مرغ، پروتئینی با کیفیت بالا است که کالری کمی دارد. پروتئین سفیده تخم‌مرغ پر شده از مواد مغذی می باشد که یک جز محبوب در بسیاری از دستورالعمل‌ها، شیک ها، و غذاهای پروتئینی سبک است. با توجه به ارزش آن به عنوان یک پروتئین طبیعی با کیفیت بالا، سفیده تخم‌مرغ و پودر پروتئین سفیده تخم‌ مرغ سال‌ ها است که به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده حتی بیشتر از آب ‌پنیر وی پروتئین دارد.

محصول پیشنهادی : پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

مواد موجود در پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

پروتئین سفیده تخم‌ مرغ یک مایع شفاف در تخم مرغ است که زرده را احاطه می ‌کند، یک حجم کوچک اما سرشار از مواد غذایی می باشد. پودر سفیده تخم ‌مرغ آلمانی از سفیده تخم‌ مرغ خشک تهیه می شود. از دیدگاه کارشناسان تغذیه، مزایای پروتئین سفیده تخم ‌مرغ بسیار موثر هستند. سفیده تخم مرغ ۹۰ درصد آب و ۱۰ درصد پروتئین و فاقد چربی است. علاوه بر این، در حالی که تخم‌ مرغ کامل پر از کلسترول ( همراه با دو گرم چربی اشباع‌ شده) می باشد. اما سفیده تخم‌ مرغ عاری از کلسترول و چربی است.

شما همانطور که می‌ دانید تخم مرغ کامل پروتئین زیادی دارد اما سفیده تخم ‌مرغ به تنهایی شامل ۴ گرم پروتئین می باشد. پروتئین یافت ‌شده در سفیده تخم‌ مرغ یک پروتئین کامل است، به این معنی که شامل نه آمینو اسید ضروری است که بدن ما برای عملکرد های مختلف به آن نیاز دارد. علاوه بر این، سفیده تخم‌مرغ کالری پایینی دارد و حدود ۱۶ کالری در هر سفیده تخم‌ مرغ وجود دارد. تخم مرغ کامل تنها حدود ۷۰ کالری دارد. ویتامین‌ ها A، B، D  و E و همچنین چندین دیگر مواد معدنی در پودر سفیده تخم ‌مرغ آلمانی وجود دارند.

پودر پروتئین سفیده تخم‌ مرغ آلمانی یک پروتئین مکمل مفید برای افرادی است که قصد دارند مصرف پروتئین خود را بدون افزایش مصرف چربی، چربی اشباع‌ شده و کلسترول افزایش دهند. سفیده تخم‌ مرغ همچنین منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا و کم‌ چرب برای کسانی است که می ‌خواهند جذب کالری را به منظور مدیریت وزن و یا برآورده کردن نیازهای غذایی دیگر محدود کنند.

پودر سفیده تخم مرغ آلمانی
پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

پتاسیم

طبق تحقیقات انجام شده یک سفیده تخم ‌مرغ شامل ۵۴ میلی‌ گرم پتاسیم، مواد معدنی و الکترولیت مرتبط با سلامت قلب، سلامت استخوان و عملکرد کلی ارگان ها و سلول ها است. امروزه بسیاری از مطالعات پتاسیم را با فشار خون پایین مرتبط کرده‌اند، زیرا باعث گشاد شدگی عروق می شود. مطالعه ۱۲۰۰۰ بزرگ‌سال نشان داده است که آن‌ هایی که هر روز ۴،۰۶۹ میلی‌گرم پتاسیم را مصرف می ‌کنند، خطر بیماری‌های قلبی عروقی و سکته قلبی را به ترتیب تا ۳۷ درصد و ۴۹ درصد در مقایسه با افرادی که 1,793 میلی گرم در روز مصرف می کنند کاهش می ‌دهند.

بر اساس گزارش Linus Pauling Institute at Oregon State University، سفیده تخم‌ مرغ شامل مقادیر تقریبا مشابه پتاسیم و سدیم و مواد معدنی است که با هم کار می‌کنند تا یک گرادیان الکتروشیمیایی اصلی که به عنوان پتانسیل غشا شناخته می‌شود، ایجاد کنند. پتانسیل غشا برای انقباض عضلانی، انتقال ایمپالس عصبی، عملکرد قلب و انتقال مواد غذایی و متابولیت ها در سراسر سلول‌ ها حیاتی است. حفظ این پتانسیل ‌های غشا ۲۰ تا ۴۰ درصد از مصرف انرژی یک فرد بالغ معمولی را تشکیل می‌ دهد. سفیده تخم‌مرغ به تعادل پتاسیم و سدیم کمک می کند تا این پتانسیل‌ های غشا را حفظ کند.

مرتبط بخوانید: پودر سفیده تخم مرغ از تاریخچه تا خواص

کمک به عملکرد سیستم گوارشی :

کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، از آنجایی که این ماده غذایی دارای میزان بالای انواع آمینواسیدهای ضروری برای بدن هستند و میزان چربی پایینی دارد در نتیجه جذب و هضم در سیستم گوارش سریعتر و راحت تر انجام شده و با مواد معدنی مفید و انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین B12 به بهبود عملکرد سیستم گوارش بسیار کمک می کند.

پودر سفیده تخم مرغ آلمانی
پودر سفیده تخم مرغ آلمانی

کمک به سلامت قلب

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، به این دلیل که فاقد کلسترول و چربی های مضر بوده و می تواند از خطر گرفتگی عروق قلب که یکی از دلایل بیماری های قلبی هستند جلوگیری کند. همچنین اسیدآمینه آرژنین موجود در سفیده تخم مرغ بهبود عملکرد قلب و گشاد شدن عروق قلبی با افزایش میزان اسید نیتریک خون می شود و فرآیند خون رسانی و انتقال اکسیژن به بافت ها از جمله بافت های ماهیچه ای را موجب می شود.

مرتبط بخوانید: غذا برای بدنسازان : 12 غذای عالی برای عضله سازی!

پودر سفیده تخم مرغ آلمانی در فروشگاه اینترنتی برگ سبز :

پودر سفیده تخم مرغ آلمانی عرضه شده در این فروشگاه 75% مخصوص مصارف عمومی و 80 درصد پروتئین مخصوص ورزشکاران می باشد.

نوع 75 درصد این محصول برای مصارف عمومی از جمله شیرینی پزی و مصرف ورزشکاران قابل استفاده است.

تفاوت اصلی پودر سفیده تخم مرغ آلمانی 75 و 80 درصد تنها در میزان پروتئین و کف حاصل از هم زدن محصول می باشد.

در نوع 75%، کف ناشی از شیک بیشتر و پایدارتر است.

در مقابل، کف ناشی از شیک پودر سفیده تخم مرغ 80% به مراتب کمتر بوده و سریع از بین می رود. این محصول با 2 طعم وانیل-کره و وانیل-خامه عرضه می شود.

شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی برگ سبز خریداری نمایید.

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی آقایان و خرید محصولات مربوط به آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.