جو دو سر برای لاغری

جو دو سر برای لاغری جو دو سر به علت بسیاری از دلایل یک رژیم غذایی سالم است. آن ‌ها مقرون به صرفه هستند و مملو از مواد غذایی مانند کربوهیدرات‌ها و فیبر سالم می باشند. همچنین زمانی که سعی دارید وزن خود را از دست بدهید، یک گزینه عالی هستند، بنابراین باید آن‌ها را به رژیم غذایی کاهش وزن تان به میزان چند بار در هفته وارد کنید. اینکه چطور این ماده غذایی را مصرف می کنید، می ‌تواند تاثیر زیادی بر فواید جو دو سر برای لاغری داشته باشد. در ادامه به چند نکته در رابطه با این موضوع اشاره خواهیم کرد.

داشتن فیبر منجر به تاثیر جو دو سر برای لاغری و کاهش اشتها می شود.

جو دو سر منبع عالی فیبر رژیمی هستند که برای کاهش وزن یک ماده مغذی مهم است. فیبر کم کالری است و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد بنابراین به احتمال زیاد از پرخوری اجتناب خواهید کرد.

یک پیمانه از جو دو سر حاوی ۴ گرم فیبر است که هضم غذا را کند کرده و بیشتر طول بکشد تا در بدن شما تجزیه شود بنابراین فضای کمتری برای غذاهای کم ارزش مانند کربوهیدرات تصفیه‌ شده خواهید داشت. با افزودن مقداری توت، تمشک، قره‌قاط یا توت‌فرنگی برای مصرف ۲۵ تا ۴۰ کالری در هر نیمه فنجان، مقدار فیبر جو خود را افزایش دهید.

محصول پیشنهادی: دانه کامل جو دوسر OAB

محصول پیشنهادی : جو دوسر پرک صبحانه

محصول پیشنهادی: جو دوسر پرک درشت

از مصرف جو دوسر طعم دار دوری کنید:

جو دو سر طعم دار معمولا پر از شکر است که کالری بیشتری را بدون افزایش ارزش غذایی جو به رژیم غذایی شما اضافه می ‌کند.

تغییر از مصرف جو دو سر طعم دار به جو دو سر برای لاغری به صورت ساده در هر صبح بیش از ۲۰۰۰۰ کالری در طول یک سال ذخیره می ‌کند – این مقدار کافی است تا بیش از 2 کیلوگرم را بدون ایجاد هر گونه تغییر دیگر در رژیم غذایی خود از دست بدهید.

جو دو سر برای لاغری
جو دو سر برای لاغری

اجتناب از جو دو سر شکر دار

به جای این که آرد جو دو سر خود را با شکر طعم دار کنید، جو دو سر را با ترکیبات سالم تزئین کنید که به شما کمک می‌ کند وزن کم کنید. در حالی که ممکن است وسوسه شوید تا جو خود را با قند “سالم” مثل شیره افرا، عسل یا آگاو، شیرین کنید، اما این شیرین کننده ها دارای شکر اضافه‌ شده هستند و ارزش غذایی کمی دارند. به جای آن، با یک قاشق شکر از سس سیب و یا پوره موز، شیرینی را به جو دو سر برای لاغری اضافه کنید. یا ترکیبی از استویا -یک شیرین کننده عاری از کالری- را در جو دو سر خود مخلوط کنید.

هم چنین شما اگر می ‌خواهید از جو دو سر برای لاغری استفاده کنید باید از نوع پر چرب آن اجتنباب کنید. برای مثال کره بادام ‌زمینی مزایای تغذیه ‌ای مختلفی را ارائه می‌دهد اما پر از چربی است و ۱۸۸ کالری در هر ۲ – ۱ قاشق سوپ خوری دارد. بنابراین اگر مواظب مقدار کالری مصرفی نباشید، می ‌توانید به طور بالقوه صدها کالری به صبحانه خود اضافه کنید. همچنین آماده کردن جو دو سر با شیر پر چرب می ‌تواند تلاش ‌های شما برای کاهش وزن را خنثی کند چرا که یک فنجان شامل ۱۴۹ کالری و ۸ گرم چربی می‌شود. برای اینکه کالری خود را پایین نگه دارید، جو دو سر را با آب آماده کنید.

مرتبط بخوانید: لاغری با جو پرک : 100% تضمینی

طرز مصرف جو دو سر برای لاغری

یکی از مزایای جو دو سر برای لاغری، سازگاری آن است. شما می‌ توانید با مواد مختلف آن را ترکیب کنید، تکنیک‌های آشپزی و آشپزی بگیرید تا هر بار یک غذا با مزه متفاوتی به دست آورید، بنابراین به احتمال کمتری از رژیم غذایی خود خسته می ‌شوید و آن را رها می ‌کنید.
سعی کنید مخلوطی از جو دوسر، شیر بادام، پوره موز و دارچین را آماده کنید. شما می‌ توانید آن را در آخر هفته آماده کرده و سپس آن را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و در طول هفته بخورید. با ادویه مختلف امتحان کنید تا طعم بیشتری به آن اضافه کنید. هل، گیلاس تازه خرد شده و کاکائو می تواند طعم خوبی به این غذا بدهد.
برای این که تاثیر جو دو سر را برای کاهش وزن بهتر بکنید، در هنگام پخت آن یک یا دو سفیده تخم‌ مرغ اضافه کنید؛ سپس آن را به یک تکه نان مورد علاقه خود اضافه کنید. سفیده تخم‌ مرغ به طور قابل‌ توجهی طعم آرد جو را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد، اما پروتئین مفید اضافه می ‌کند.

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم با خرید جو دو سر از فروشگاه گیاه سبز از کاهش وزن و زندگی سالم خود لذت ببرید.