درمان سفیدی مو

درمان سفیدی مو با تغذیه : پیری متاسفانه غیرقابل‌اجتناب است، اما موهای خاکستری لازم نیست که باشد! مشخص شده است که غذاهایی با خواصی وجود دارند که واقعا می‌توانند به حفظ سلامت کمک کنند. بنابراین می‌توانید موهای خود را تا جایی که ممکن است نگه دارید (حتی بدون جعبه رنگ مو)! بهترین قسمت درمان سفیدی مو با تغذیه این است که این غذاها خوش‌مزه و آسان هستند و شامل ویتامین و مواد معدنی هستند که بدن شما را سالم نگه می دارند، پس شما اجازه دارید تا هر اندازه که دوست دارید این مواد غذایی را مصرف کنید. در اینجا پنج غذای برتر معرفی می کنیم که می‌توانند موی شما را از خاکستری شدن محافظت کنند.

درمان سفیدی مو با نارنگی

درست است این میوه از گروه مرکبات خوش‌مزه مزایای بیشتری نسبت به طعم شیرینی و تند دارد. نارنگی منبع عالی ویتامین C هستند که در رشد پروتئین کلاژن، یک بافت ارتباطی که بخش زیادی از بدن از جمله مو را تشکیل می‌دهد، حیاتی است. برای بار بعدی که می‌خواهید یک اسنک شیرین بخورید، نارنگی را انتخاب کنید و یا از روش های دیگری برای اضافه کردن آن به تغذیه خود استفاده کنید.

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست : معرفی ۱۰ راه حل خانگی واقعاً موثر!

غذاهای تخمیر شده

پروبیوتیک ها فقط برای سیستم گوارشی شما عالی نیستند – آن‌ها برای درمان سفیدی مو نیز عالی هستند! غذاهایی مانند کیمچی (خوراک تخمیر شده سنتی کره ای) یا کلم ترش، پروبیوتیک ها را برای حمایت از سلامت روده فراهم می‌کنند و یک روده سالم برای سلامتی مو مهم است چون باکتری‌های شکمی واقعا ویتامین B، بیوتین را تولید می‌کنند.

کمبود بیوتین منجر به تغییراتی در رنگ مو و سلامتی آن می‌شود، از جمله این که باعث شکننده و نازک بودن آن‌ها می‌شود، بنابراین با دریافت بیوتین به اندازه کافی در رژیم غذاییتان می‌توانید رنگ موهای خود را طولانی‌تر نگه دارید.

مرتبط بخوانید: غذای سالم : ۱۰ دستور غذا که سالم هستند و کمتر از ۱۰ دقیقه آماده می شوند!

مصرف سالمون برای درمان سفیدی مو

سالمون مقدار قابل توجهی از ویتامین D را برای بدن فراهم می کند که می توان به درمان سفیدی مو کمک کند. اگر یک فرد دچار کمبود ویتامین D باشد، یک مکمل D-3 ممکن است کمک کننده باشد، اما به دست آوردن آن از طریق رژیم غذایی با ماهی چرب مثل ماهی قزل‌آلا می‌تواند به این معنا باشد که شما مواد مغذی زیادی برای حمایت از مو و پوست، مانند امگا ۳ و پروتئین به دست می‌آورید.

درمان سفیدی مو
درمان سفیدی مو

تخم‌مرغ

در حالی که سفیده تخم‌مرغ مقدار زیادی پروتئین دارد، شما می‌خواهید کل تخم‌مرغ از جمله زرده آن را بخورید – اگر می‌خواهید به سلامت موهایتان کمک کنید. تخم‌مرغ کامل ویتامین B – ۱۲ را تامین می‌کند (یک ماده مغذی که از غذاهای گیاهی بدست نمی آید). تخم‌مرغ آب‌پز را به عنوان یک میان وعده بخورید و یا برای یک صبحانه که پر از مواد مغذی است، تخم‌مرغ درست کنید.

محصول مرتبط: پودر سفیده تخم مرغ

شکلات تلخ

شکلات تلخ منبع خوبی از آهن و مس است، دو ماده غذایی که برای جلوگیری از سفید شدن مو و پیر شدن بسیار عالی هستند.

با افزایش سن سطح تولید ملانین کاهش پیدا می کند، بنابراین مصرف شکلات تلخ می‌تواند به مقابله با این روند کمک کند و در درمان سفیدی مو موثر باشد. از یک یا دو تکه شکلات تلخ لذت ببرید تا سلامت موهایتان را تضمین کنید.

نیاز به مشاوره در خصوص محصولات غذایی و خرید آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.

برای تهیه با ما تماس بگیرید ۹۳ ۴۵ ۹۱ ۷۷ – ۰۲ ۲۲ ۸۱ ۴۶ (۰۲۱) – ۴۹ ۳۳ ۱۲۳ (۰۹۰۳)یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!

آرزومند سلامت شما هستیم.