دسر با جنین گندم

دسر با جنین گندم : جنین گندم از جمله مواد مغذی فوق العاده ای است که خواص بی نظیری برای سلامتی بدن دارد. شما می توانید به روش های مختلفی این ماده مغذی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید. ما در این مطلب از وبلاگ برگ سبز تصمیم گرفتیم که طرز تهیه کوکی های خوشمزه با جنین گندم را به شما آموزش دهیم. شما این دستور غذا را برای همیشه دوست خواهید داشت!!! مطمئن شوید که کوکی ها را حداقل یک دقیقه پس از خارج کردن آن ‌ها از فر روی صفحه پخت می ‌گذارید. این کار به آن ‌ها اجازه می ‌دهد تا “پهن” و محکم شوند، همچنین مطمئن شوید که از جو پرک شده استفاده می‌ کنید! لطفا اجازه ندهید  که تمام مواد اولیه شما با این دستورالعمل تفاوتی داشته باشد.

زمان لازم برای آماده سازی این دسر با جنین گندم ۴۵ دقیقه بوده و حدود 10 دقیقه نیز برای پخت نیاز به زمان دارد و شما مجموعا 55 دقیقه برای تهیه این دسر باید وقت بگذارید. همراه ما باشید تا موادی که برای تهیه دسر لازم دارید را با شما به اشتراک بگذاریم.

مواد لازم برای تهیه دسر با جنین گندم

۱ فنجان کره نرم شده

یک فنجان شکر سفید

یک فنجان شکر قهوه‌ای

۲ عدد تخم مرغ

۱ و نیم قاشق چای خوری وانیل

یک و نیم  فنجان جو

یک فنجان جنین گندم

۱ فنجان آرد همه منظوره

یک قاشق چای خوری بکینگ پودر

یک قاشق چای خوری جوش‌شیرین

یک قاشق چای خوری نمک

یک فنجان نارگیل خرد شده

دو فنجان گردوی خرد شده

۱ فنجان خرمای بدون هسته خرد شده

دسر با جنین گندم
دسر با جنین گندم

مراحل آماده سازی دسر

مرحله ۱ دسر با جنین گندم :

فر را تا دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت (۱۶۵ درجه سانتی گراد) گرم کنید.

مرحله ۲ :

در یک کاسه بزرگ، کره، شکر سفید و شکر قهوه ‌ای تا صاف و نرم شدن مواد بهم بزنید. تخم‌مرغ ‌ها را هم اضافه کرده و بعد وانیل را هم به مخلوط اضافه کنید. در یک کاسه جداگانه، جو دو سر، آرد گندم، آرد همه کاره، بکینگ پودر، جوش‌ شیرین و نمک را ترکیب کنید. اجزای خشک را به مخلوط مواد مرطوب اضافه کنید. در نهایت، نارگیل، گردو و خرما ‌ها را نیز به مخلوط اضافه کنید. مواد را کامل با هم ترکیب کنید. سپس به اندازه دایره های کوچک تقسیم کنید و بر روی صفحه پخت قرار دهید.

مرتبط بخوانید : آموزش 7 غذا و پیش غذا با جوانه گندم

مرحله ۳ :

برای ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر از قبل گرم شده بگذارید. اجازه دهید کوکی به مدت چند دقیقه روی ورقه پخت خنک شود قبل از این که آن ها را روی یک قفسه سیمی منتقل کنید.

ارزش غذایی:

در هر سرو:

۱۱۲ کالری، 6.5 گرم چربی، ۱۴ میلی‌ گرم کلسترول، ۹۴ میلی‌گرم سدیم. ۱۲.۷ گرم کربوهیدرات، ۱.۶ گرم پروتئین

نیاز به مشاوره در خصوص مواد غذایی و خرید آنها را دارید؟! این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید ۹۳ ۴۵ ۹۱ ۷۷ – ۰۲ ۲۲ ۸۱ ۴۶ (۰۲۱) –  3022756 (0912) ا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.