دسر با پودر جوانه گندم

دسر با جوانه گندم : در این مطلب قصد داریم روش تهیه یک کاپ کیک خوشمزه به همراه پودر جوانه گندم را به شما آموزش دهیم. مراحل زیر را دنبال کنید.

زمان آماده سازی:  ۲۵ دقیقه

زمان پختن: ۱۵ دقیقه

کل زمان مورد نظر برای آماده شدن:  ۴۰ دقیقه

دسر با جوانه گندم : مواد لازم برای 12 کاپ کیک

۱  و ۱ / ۳ فنجان ( ۱۶۰ گرم) آرد ساده

۱ فنجان ( ۲۰۰  گرم ) شکر قهوه‌ای

۱ قاشق چای خوری بکینگ پودر

۳ عدد تخم مرغ

۲ / ۳ فنجان  ( ۱۶۰ میلی‌لیتر ) روغن سبک گیاهی و یا کلزا

۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل

۱ / ۲ قاشق چایخوری نمک

چهار قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم

1 / ۳ فنجان  ( ۵۰ گرم ) گردوی خرد شده (به دلخواه است اما توصیه می کنیم حتما اضافه کنید. )

سه قاشق غذاخوری پودر تمشک

۱ / ۲  فنجان ( ۱۱۰ گرم ) کره نرم شده با دمای اتاق

۲ فنجان  ( ۵۰ گرم ) پودر قند

دسر با پودر جوانه گندم
دسر با پودر جوانه گندم

روش آماده سازی کاپ کیک ها :

فر را تا دمای ۱۷۵ سانتی گراد  ( ۳۵۰ فارنهایت )  گرم کرده و ۱۲ عدد قالب کیک فنجانی را آماده کنید.

آرد ، پودر جوانه گندم، بکنیگ پودر و نمک را در یک کاسه با اندازه متوسط ترکیب کنید. مواد را مخلوط کنید تا به طور کامل با یکدیگر ترکیب شده و مخلوط یکسانی ایجاد شود.

با استفاده از یک میکسر برقی، تخم‌مرغ و شکر قهوه ‌ای را تا زمانی که تغییر رنگ داده و تا حدی روشن شود، هم بزنید. روغن، عصاره وانیل را به مخلوط اضافه کنید و گردوهای خرد شده  را نیز ( اختیاری) بریزید. مخلوط آرد و پودر جوانه گندم را به مایع اضافه کنید.

مخلوط کاپ کیک را در فنجان‌ ها بریزید و آن ها را آماده کنید. تا حدود ۱۵ دقیقه در فری که از قبل گرم کرده اید کاپ کیک را بپزید. برای این که مطئن شوید این دسر با جوانه گندم به طور کامل پخته شده است از یک سیخ چوبی کمک بگیرید. قبل از اضافه کردن خامه اجازه دهید تا کیک ها کاملا سرد شوند.

مراحل درست کردن خامه روی کیک شامل مراحل زیر است :

با استفاده از یک پردازنده مواد غذایی، کره نرم را تا زمانی که پف کند پردازش کنید. پودر تمشک را اضافه کرده و مواد را کمی با هم دوباره ترکیب کنید. به طور کلی، ترکیب کامل پودر تمشک با کره سخت است و ممکن است کمی ذرات تمشک داخل آن وجود داشته باشد.

پودر قند را نیز به مواد اضافه کنید و  کمی دیگر میکس کنید. این مخلوط باید برای اضافه کردن به قیف به اندازه کافی ضخیم باشد.

مواد را به داخل قیف وارد کنید و با دقت آن را در بالای این دسر با پودر جوانه گندم بریزید. قیف را در یک حرکت پیوسته و از خارج به مرکز بچرخانید.

کاپ کیک ها را در یخچال نگه دارید و لذت ببرید!

نیاز به مشاوره در خصوص محصولات غذایی و خرید آن ها دارید؟! این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – ۴۹ ۳۳ ۱۲۳ (۰۹۰۳) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.