دسر رژیمی با ماست

دسر رژیمی با ماست : در این مطلب از فروشگاه برگ سبز برای شما طرز تهیه ی چند دسر رژیمی فوق العاده با ماست را آماده کردیم. همراه باشید.

دسر ساده رژیمی با ماست یکی از آن خوراکی هایی است که اگر امتحان کنید، دست از آن نمی کشید! در مطالب بعدی انواع دسر با میوه های تابستانی را آموزش خواهیم داد

اما این دسر با توت فرنگی سرو می شود.

ماست یکی از پرطرفدارترین لبنیات است. استفاده از این محصول در دسر هم خوشمزه هست. و هم باعث سلامتی می شود. اگر شما هم طرفدار ماست های طعم دار میوه ای هستید، این مطلب دقیقا برای شماست!

مواد لازم برای تهیه دسر ماست رژیمی

  • ۱ لیوان ماست
  • ۱ لیوان توت فرنگی
  • ۱ لیوان کورن فلکس رژیمی
  • ۱ قاشق غذاخوری ماست
  • مقداری عسل

مقدار مواد برای تهیه ۳ لیوان دسر ماست می باشد.

مراحل تهیه دسر رژیمی با ماست

تهیه ی این دسر رژیمی بسیار ساده است. عسل را داخل ماست بریزید و هم بزنید. بسته به این که دوست دارید طعم دسر شیرین تر باشد می توانید مقدار عسل بیشتری استفاده کنید. اگر از طعم ترش در دسر خوشتان نمی آید، از ماست شیرین استفاده کنید.

توت فرنگی را خرد کنید.

ابتدا یک ششم لیوان رو با مخلوط ماستی و یک ششم دیگه رو با توت فرنگی خرد شده و یک ششم آخر رو هم با کورن فلکس رژیمی پر میکنیم. بعد از این مرحله کافی است تا

برای بار دوم مراحل را تکرار کنید.

در مرحله ی آخر می توانید دسر رژیمی را با میوه های دلخواه تزیین کرده و سرو کنیم.

نکته مهم! در صورتی که ترجیح میدین کورن فلکس نرم باشد و بعد دسر را میل کنید بهتر است تا دسر رو برای یک ساعت داخل یخچال بذارید . در صورتی که تمایل دارید، که کورن فلکس ها حالت کرانچی داشته باشن فوری دسر را نوش جان کنید!