عضله سازی سریع با مکمل

بدنسازان و ورزشکاران برای عضله سازی سریع به مواد ویژه ای نیاز دارند تا پروتئین مورد نیازشان را تامین کند. رژیم غذایی نقش مهمی دارد و تمرینات ورزشی به تنهایی موثر نخواهد بود. برای عضله سازی سریع می توان از مکمل های پروتئینی استفاده کرد. در ادامه چند روش برای عضله سازی سریع با مکمل به شما پیشنهاد خواهیم کرد. ادامه مطلب را بخوانید.

پودر گینر روشی برای عضله سازی سریع با مکمل

پودر گینر دارای 60 الی 70 درصد کربوهیدرات و 20 الی 30 درصد پروتئین می باشد. شما می توانید ایم مکمل ورزشی را از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. پودر گینر فروشگاه گیاه سبز ترکیبی است از سفیده تخم مرغ ورزشی ، پودر شیر خشک اسکیم، پودر پروتئین شیر ، پودر جوانه گندم، پودر کاکائو، پودر عصاره مالت، مالتودکسترین و شکر می باشد. این یک محصول فوق العاده برای افزایش وزن در افراد لاغر، افزایش وزن ورزشکاران و افزایش حجم عضلات می باشد. میزان پروتئین پودر گینر فروشگاه گیاه سبز  20% و میزان کربوهیدرات آن 70% می باشد که باعث تامین انرژی مورد نیاز در بدنسازی آقایان می شود.

محصول پیشنهادی: پودر گینر

مکمل فوق العاده برای عضله سازی سریع

مالتودکسترین جز اصلی تقریبا تمام محصولات افزایش وزن و چاقی است. مالتودکسترین یک کربوهیدرات پیچیده است که به میزان زیادی به افراد کمک می‌ کند تا بهتر ورزش کنند و زمان انجام تمرینات بدنسازی آقایان طولانی تر شود.

مالتودکسترین از نشاسته ذرت مشتق می ‌شود و به راحتی قابل هضم است. این پودر سفید رنگ طعم خوبی دارد و خیلی خوب با انواع مختلف مایعات مخلوط می ‌شود. این ترکیب را می توانید قبل از ورزش کردن، در حین تمرین و پس از ورزش به منظور فراهم آوردن انرژی کافی برای انجام تمام تمرینات و یا افزایش سریع ذخایر گلیکوژن و کربوهیدرات مصرف کنید. هر ۵۰ گرم مالتودکسترین حدود ۱۹۰ کالری، ۴۷ گرم کربوهیدرات و کم‌تر از ۲ گرم پروتئین و چربی را تامین خواهد کرد.

عضله سازی سریع با مکمل پودر کنسانتره پنیر

پودر کنسانتره پروتئین شیر، پروتئین های کاملی هستند که حاوی کازئین و آب‌ پنیر (Whey) در نسبت یکسان و یا مشابه شیر می باشند. در مقایسه با پودر شیر اسکیم و یا پودر پروتئین شیر کامل، پودر کنسانتره پروتئین شیر، پروتئین بیشتر و لاکتوز کمتری دارند.

بنابراین برای عضله سازی سریع با مکمل برای کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند بسیار مناسب است. آن‌ها یک منبع متمرکز پروتئین برای افزایش مواد مغذی، حسی و عملکردی در کاربرد های نهایی فراهم می ‌کنند.

پودر پروتئین شیر پگاه  یک مکمل فوق العاده برای عضله سازی سریع با مکمل می باشد. این محصول ۷۰ درصد پروتئین دارد که ۵۶ درصد از نوع کازئین و 14 درصد آن پروتئین وی است. همچنین ۱۷ درصد کربوهیدرات از نوع لاکتوز بوده و ۱ درصد چربی دارد. در ۱۰۰ گرم از این محصول از شرکت پگاه ۳۵۷ کیلوکالری انرژی وجود دارد.

پروتیئن های این مکمل می توانند تمام آمینواسیدهای بدن را تامین کنند و به رشد و بهبود عضلات کمک قابل توجهی کنند.

از آن جایی که این محصول دارای درصدی لاکتوز می باشد، افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند باید در مصرف این محصول احتیاط کنند.

عضله سازی سریع با مکمل
عضله سازی سریع با مکمل

پودر سفیده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ یکی از غنی ترین منابع پروتئین در دسترس است. هنگام انتخاب پودر پروتئین برای درست کردن مکمل خانگی برای بدن سازی ممکن است پودر آب پنیر، کازئین و یا حتی مکمل‌های غذایی گیاهی مانند سویا را در نظر بگیرید. با این حال، چیزی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، پودر پروتئین سفیده تخم مرغ است. این ماده جز مکمل های بدن سازی مفید است که دارای میزان بالایی پروتئین و فاقد چربی و کربو هیدرات می باشد.

پودر اسپیرولینا برای عضله سازی

پودر اسپیرولینا  دارای 70 % پروتئین می باشد که برای عضله سازی سریع با مکمل بسیار مناسب است. همچنین دارای اسیدهای آمینه های والین، ایزولوسین، لوسین، فنیل آنالین، متیونین، لیزین، تریپتوفان، ترونین، سیستیئن، تیرو زین، هیستیدین، آرژنین، آلانین، آسپارتیک، اسید گلایسین، پرولین و سرین می باشد که این اسید های آمینه تاثیر فوق العاده ای بر روی ترمیم و بازسازی عضلات دارند و به عضله سازی کمک می کنند.

مصرف پودر سویا برای عضله سازی

برخلاف اکثر پروتئین ‌های گیاهی دیگر، پروتئین سویا یک پروتئین کامل است. این بدین معنی است که تمام آمینو اسیدهای ضروری که بدن شما نمی‌تواند تولید کند و باید از غذا به دست آورد را تامین می کند. در حالی که هر آمینو اسید نقشی در سنتز پروئیین ماهیچه‌ها بازی می‌کند، آمینو اسیدهای   BCAAs مهم‌ترین نقش را در ساخت ماهیچه دارند که به مقدار فراوان در سویا وجود دارد. از این ماده می توانید برای عضله سازی سریع در بدنسازان استفاده کنید.

محصول پیشنهادی : کربوهیدرات شکلاتی

عضله سازی سریع با مکمل : کربوهیدرات شکلاتی

این ماده یکی از مکمل های مفید برای بدنسازی آقایان است که می تواند میزان کافی از کربوهیدرات را در اختیار بدن آن ها قرار می دهد. مصرف پودر کربوهیدرات در کنار مکمل های پروتئینی تاثیر بی نظیری بر روی افزایش حجم عضلات دارد.

ورزشکارانی که رژیم دارای کربوهیدرات دریافتی متوسط تا بالا را دارند دارای سطوح بالاتری از انرژی و رشد ماهیچه هستند. همچنین مصرف میزان مناسب کربوهیدرات موجب جلوگیری از انقباض عضلات و بهبود سریعتر بعد از تمرینات سنگین (ریکاوری) خواهد شد.

عصاره مالت برای عضله سازی

بررسی ها نیز نشان می‌ دهد که مالت شامل آنتی اکسیدان های کاروتنوئید و توکوفرول است که برای سلامتی شما فوق ‌العاده خوب هستند. مصرف پودر عصاره مالت در بدنسازی می تواند پروتئین مورد نیاز بدن شما را تامین کند.

پودر مالت برای بدنسازی آقایان می تواند به افزایش وزن کمک کند. بدین منظور استفاده از ترکیب مالت و شیر بسیار مفید خواهد بود. مالت و شیر هر دو حاوی پروتئین ‌ها هستند که مواد تشکیل‌دهنده بدن، کلسیم برای استخوان‌ های سالم و ماهیچه‌ ها و آهن هستند که در تشکیل خون شرکت می ‌کنند و انرژی تولید می ‌کنند.

پودر آب پنیر برای عضله سازی سریع با مکمل

دو مورد از رایج ‌ترین اشکال پودر آب پنیر ایزوله و کنسانتره هستند. این فرم‌ ها با استفاده از تکنیک ‌های فرآوری مختلف تولید می ‌شوند و کمی در محتوای غذایی متفاوت هستند. با این حال، علی‌رغم تفاوت‌ های جزیی موجود در محتوای تغذیه‌ ای این دو نوع پودر آب پنیر، شواهد قوی وجود ندارد که نشان دهند پودر آب پنیر ایزوله و کنسانتره اثرات متفاوتی در بدن شما داشته باشد. آب پنیر یک پروتئین با کیفیت بالا است که می‌ تواند به شما در رسیدن به اهداف تامین پروتئین روزانه شما کمک کند.

محصول پیشنهادی: پودر کنسانتره آب پنیر هیلمار

ارده کنجد برای عضله سازی سریع

ارده کنجد نسبتا کم کالری است اما دارای مقدار زیادی فیبر، پروتئین و مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این ماده می تواند در رژیم غذایی بدنسازان مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر مواردی که اشاره شد می توان از پودر جوانه گندم، پودر کاکائو، شیر خشک و … نیز برای عضله سازی سریع استفاده کرد.

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی آقایان و خرید محصولات مربوط به آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.