لاغری با زنجبیل

لاغری با زنجبیل : دستورالعمل هایی کاملا تضمینی! زنجبیل یک گیاه گل دار است که عمدتا ریشه آن به عنوان چاشنی در آشپزی و پخت استفاده می‌شود. زنجبیل هم چنین التهاب را کاهش می‌دهد و گوارش را تحریک می ‌کند و اشتهای شما را سرکوب می‌ کند. این ویژگی ‌ها باعث می ‌شود برخی افراد معتقد باشند که لاغری با زنجبیل امکان پذیر است.

ادبیات پزشکی نشان می ‌دهد که زنجبیل می ‌تواند همراه با رژیم غذایی سالم و ورزش برای کمک به شما برای رسیدن به یک وزن سالم موثر باشد. زنجبیل معمولا با مواد دیگری به کار می ‌رود که برای کاهش وزن مفید هستند.

بیایید در مورد نحوه استفاده از زنجبیل برای از دست دادن وزن، محدودیت‌ اثرات آن بر روی کاهش وزن چیست و کدام مواد اولیه باید با زنجبیل ترکیب شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

محصول پیشنهادی : زنجبیل ارگانیک OAB

محصول پیشنهادی: دمنوش کرن بری زنجبیل

لاغری با زنجبیل چگونه ممکن است ؟

زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام gingerols و shogaols است. وقتی که زنجبیل مصرف می ‌کنید این ترکیبات چندین فعالیت زیستی را در بدن شما تحریک می ‌کنند.

تحقیقات نشان می ‌دهد که چاقی می ‌تواند باعث استرس اکسیداتیو و التهاب شود. استرس اکسیداتیو ناشی از آسیب رادیکال‌ های آزاد در بدن است.

خواص آنتی اکسیدانی زنجبیل به کنترل این رادیکال‌ های آزاد کمک می ‌کند و خواص ضد التهابی آن می‌تواند با التهاب مقابله کند.

این خواص زنجبیل به طور مستقیم  اضافه وزن را مورد توجه قرار نمی‌ دهند بلکه به جلوگیری از آسیب قلبی و عروقی و اثرات جانبی اضافه ‌وزن کمک می‌ کنند در حالی که شما برای رساندن وزن خود به یک عدد سالم تلاش می ‌کنید.

تحقیقات دیگر از این ایده حمایت می ‌کنند که زنجبیل می‌تواند در کاهش وزن نیز نقش ایفا کند.

یک مطالعه کوچک نشان داد که افراد چاقی که زنجبیل مصرف می ‌کنند بیشتر سیر می ‌مانند.

یک آنالیز از مطالعات که به مزایای لاغری با زنجبیل را بررسی می‌ کند نشان می‌ دهد که زنجبیل تاثیر قابل‌ توجهی بر روی وزن بدن و چربی شکم (نسبت کمر به باسن) دارد.

زنجبیل فعالیت ‌های بیولوژیکی خاصی را در بدن شما تشویق می‌ کنند. آن‌ها یک منبع ضد چاقی دارند که به غذا کمک می‌ کنند سریع ‌تر هضم شوند و بدن را تحریک کنند تا هضم غذا از طریق کلون را سریع کند. تحقیقات اشاره می ‌کند که gingerols ممکن است سطح قند خون شما را تثبیت کند. ثابت نگه داشتن قند خون می‌تواند کلید از دست دادن وزن باشد.

مرتبط بخوانید: معجزه زنجبیل! 8 خاصیت فوق العاده زنجبیل که باید بدانید!

لاغری با زنجبیل و لیمو

زمانی که زنجبیل و لیمو را برای کاهش وزن استفاده کنید، ممکن است برای سالم نگه داشتن بدن خود رشد بیشتری داشته باشید. عصاره لیمو ممکن است به عنوان کاهش‌ دهنده اشتها عمل کرده و علاوه بر حاوی مقدار بالای ویتامین C است.

چگونه از زنجبیل و لیمو برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

اضافه کردن یک لیمو به چای زنجبیل یا نوشیدنی ‌های زنجبیل ممکن است به شما کمک کند که مایعات بیشتری بنوشید. این کار ممکن است شما را مرطوب نگه دارد و برای مدت طولانی ‌تری احساس سیری کنید و احتمالا تلاش‌ های کاهش وزن شما را بهبود بخشد.

نوشیدن یک نوشیدنی لیمو و زنجبیل سالم دو یا سه بار در روز خواص هیدراته کردن و کاهش اشتها زنجبیل و لیمو را به حداکثر می رساند.

لاغری با زنجبیل
لاغری با زنجبیل

سرکه سیب و زنجبیل برای کاهش وزن

سرکه سیب (ACV) دارای ویژگی‌ های کاهش وزن مخصوص خود می ‌باشد. استفاده از آن به همراه زنجبیل می‌تواند اثرات آنتی ‌اکسیدان و آنتی گلیسمیک هر دو ماده را افزایش دهد.

سرکه سیب همچنین پروبیوتیک قوی را به این مخلوط اضافه می ‌کند که می ‌تواند سلامت قلب شما را بهبود بخشد چرا که شما تلاش می‌کنید وزن کم کنید.

چگونه از سرکه سیب و زنجبیل برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

ساده‌ترین راه برای لاغری با زنجبیل و سرکه سیب در رژیم غذایی شما این است که آن‌ها را با هم مخلوط کرده و بنوشید. شما می‌توانید یک چای زنجبیل را با دم کردن یک کیسه چای در آب‌گرم آماده کنید و بگذارید قبل از اضافه کردن سرکه سیب خنک شود. اب که بیش از حد داغ است باکتری های موجود در ACV را از بین می برد و شما اثر پروبیوتیک آن را از دست خواهید داد.

مقداری عسل یا یک فشار لیمو را به یک فنجان (۸ اونس)چای زنجبیل اضافه کنید، در ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب ترکیب کرده و بنوشید. این چای را هر روز صبح قبل از خوردن صبحانه بخورید تا حداکثر سود لاغری با زنجبیل را تجربه کنید.

مرتبط بخوانید: لاغری با پودر جوانه گندم: 100% تضمینی!

لاغری با زنجبیل و چای سبز

چای سبز نیز دارای ویژگی‌ های کاهش وزن مخصوص خود است. چای سبز یک گزینه محبوب در مکمل‌ های از دست دادن وزن است، به دلیل شواهدی که می ‌تواند متابولیسم شما را تسریع کند.

چگونه از چای سبز و زنجبیل برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

به عنوان راهی برای ترکیب کردن اثرات قدرتمند این مواد می ‌توانید زنجبیل را به چای سبز داغ اضافه کنید. شما هم چنین می‌توانید یک کیسه چای زنجبیلی و یک کیسه چای سبز را با هم دم کنید. یک یا دو بار در روز بنوشید و به خاطر داشته باشید که چای سبز حاوی کافئین است.

مصرف عصاره زنجبیل برای کاهش وزن

نوشیدن عصاره زنجبیل یک روش دیگر برای استفاده از مزایای لاغری با زنجبیل است. عصاره زنجبیل معمولا شامل مواد دیگر برای رقیق کردن مزه تند زنجبیل خالص است. این مواد می توانند عسل، عصاره لیمو و آب باشند که خواص هیدراته، آنتی ‌اکسیدان و تقویت ایمنی بدن دارند.

چگونه از عصاره زنجبیل برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

شما می‌ توانید عصاره زنجبیل را در خانه بسازید و آب لیمو ترش و آگاو، عسل و یا شکل دیگری از شیرین کننده های طبیعی را به آن اضافه کنید.

زنجبیل تازه را در یک مخلوط‌ کن به همراه حدود ۱ فنجان آب ترکیب کنید. عصاره زنجبیل را به ترکیبات دیگر خود اضافه کنید، با نعناع تزئین کنید و در صورت تمایل تکه ‌های یخ به آن اضافه کنید. یک یا دو بار در روز برای لاغری با زنجبیل و به عنوان کاهش‌دهنده اشتها بنوشید.

لاغری با زنجبیل
لاغری با زنجبیل

پودر زنجبیل برای کاهش وزن

در مقایسه با زنجبیل تازه، زنجبیل خشک (پودر زنجبیل) دارای مقدار بیشتری از ترکیبات به نام  shogaols  است. این ترکیبات ممکن است دارای خواص ضد التهابی و ضد سرطانی باشند.

چگونه از پودر زنجبیل برای کاهش وزن استفاده کنیم.

شما می‌توانید پودر زنجبیل را به شکل کپسول مصرف کنید و یا آن را در آب مخلوط کنید تا پودر زنجبیل رنگی درست شود. هم چنین می‌توانید پودر زنجبیل را روی غذایتان بریزید.

مصرف یک قاشق سوپ خوری پودر زنجبیل در حالت اولیه خود ممکن است باعث سوء هاضمه ‌شود، و مزه آن می ‌تواند تند به نظر برسد.

مرتبط بخوانید: لاغری با دانه سویا : راز هایی 100% تضمینی!

فواید دیگر زنجبیل برای سلامتی بدن:

زنجبیل فواید سلامتی دیگری علاوه بر کمک به کاهش وزن دارد، از جمله:

  • تنظیم کورتیزول که به عنوان “هورمون استرس” شناخته می ‌شود.
  • افزایش و تنظیم حرکات روده
  • افزایش انرژی
  • کاهش خطر بیماری‌های قلبی
  • بهبود حافظه و عملکرد مغز
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از روش های لاغری با زنجبیل :

زنجبیل معمولا برای بیشتر افراد که برای کاهش وزن از آن استفاده می کنند ایمن است. برخی از افراد عوارض جانبی مانند یبوست و نفخ شکم تجربه می‌ کنند.

زنجبیل ممکن است جریان صفرا از کیسه صفرا را افزایش دهد و پزشکان نسبت به توصیه کردن به افرادی که بیماری کیسه صفرا دارند، احتیاط می کنند.

همچنین شکافی در آنچه در مورد استفاده از زنجبیل در دوران بارداری می ‌دانیم وجود دارد، گرچه برخی متخصصان سلامتی زنجبیل را برای حالت تهوع به کسانی که باردار هستند توصیه می‌ کنند. قبل از استفاده از زنجبیل اگر باردار هستید و یا به کودکتان شیر می دهید و یا داروی رقیق کننده خون مصرف می کنید با یک پزشک مشورت کنید.

 

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم با خرید زنجبیل از فروشگاه گیاه سبز از کاهش وزن و زندگی سالم خود لذت ببرید.