لاغری با پودر جوانه گندم امکان پذیر است؟ پودر جوانه گندم دارای خواص فوق العاده و غیر قابل ‌انکار است. پر از مواد مغذی بوده و افراد زیادی برای بهره مندی از فواید سلامتی زیاد آن ، به صورت روزانه جوانه گندم را مصرف می کنند.

جوانه گندم به قدری قوی است که گفته می‌شود یک اونس از آن به اندازه دو پوند از سبزیجات برگ سبز مواد مغذی دارد. این مقدار مواد غذایی در یک لیوان نوشیدنی معمولی است:

در حدود ۷۰ درصد از کلروفیل تشکیل شده‌است، جوانه گندم شدیدا سم زدا است و به بیرون کردن سموم خطرناک کمک می‌ کند که ممکن است در بدن شما باشند و باعث آسیب شما شوند.

با این حال، چیزی که مردم واقعا می‌خواهند بدانند این است که چگونه جوانه گندم می‌تواند تلاش‌های آن ها برای کاهش وزن را تحت‌تاثیر قرار دهد. فواید سلامتی بالقوه ای برای جوانه گندم وجود دارد، اما این موارد مهم ترین آن ها می باشد:

  • افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون در بدن
  • پاکسازی خون
  • افزایش انرژی کلی بدن
  • سم زدایی کبد
  • تحریک کردن تیروئید
  • کاهش اسیدیته در خون برای کاهش زخم، یبوست، کولیت زخمی و دیگر مسائل معده و روده

محصول پیشنهادی: پودر جوانه گندم بالک

محصول پیشنهادی: خرید پودر جوانه گندم برند شاد

محصول پیشنهادی: پودر جوانه گندم زاگرس


پودر جوانه گندم چگونه می توان به کاهش وزن کمک کرد؟

کاهش وزن در طول یک شب یا با تنها مصرف پودر جوانه گندم رخ نخواهد داد، اما در پیوند با رژیم غذایی سالم و ورزش کردن می ‌تواند برای شما مواد مغذی و انرژی مورد نیاز برای کمک به رسیدن به اهداف کاهش وزن را فراهم کند.

جوانه گندم شامل بیش از ۹۰ نوع مواد معدنی از جمله مقدار زیادی پتاسیم، کلسیم، منیزیم و سدیم است.

همچنین شامل ۱۹ آمینو اسید (بلوک‌های سازنده پروتئین) و آنزیم ‌های ضروری است. همچنین پودر جوانه گندم ویتامین‌ های A، B، C، E ، K و تقریبا تمامی مواد مغذی که بدن شما نیاز دارد را فراهم می‌ کند.

زمانی که بدن شما هیچ مواد مغذی را از دست نمی ‌دهد، خواهید دید که شما تمایل کمتری به خوردن دارید و بعد از خوردن غذا برای مدت بیشتری سیر هستید. هر دوی اینها زمانی حیاتی هستند که تلاش می‌ کنید وزن خود را از دست بدهید. به این ترتیب، لاغری با پودر جوانه گندم ممکن می شود.


مرتبط بخوانید: خواص پودر جوانه گندم : چند خاصیت بی نظیر و جادویی!


متابولیسم بهبود یافته

جوانه گندم در تحریک غده تیروئید مفید است. غده تیروئید یکی از عواملی است که مستقیما با چاقی و کاهش وزن مرتبط است. هایپوتروئیدیسم مانع از فرآیند متابولیسم می‌ شود و باعث چاقی می‌ شود. افرادی که از هایپوتروئیدیسم رنج می‌برند، سال‌ها است که با چاقی مبارزه می ‌کنند. آن‌ ها به آزمایش رژیم‌ های غذایی مختلف برای از دست دادن وزن ادامه می‌ دهند اما نمی توانند موفق شوند. اضافه کردن جوانه گندم به رژیم غذایی شما می‌ تواند تاثیر مثبتی بر غده تیروئید و روند متابولیسم طبیعی داشته باشد که بر روند لاغری با پودر جوانه گندم تاثیر گذار می باشد.

سم زدایی برای لاغری با جوانه گندم

جوانه گندم غنی از کلروفیل بوده و در نتیجه گردش خون را بهبود می ‌بخشد. محتوای کلروفیل در جوانه گندم به آن قابلیت سم زدایی می ‌دهد. پودر جوانه گندم به تمیز کردن سیستم شما از ناخالصی‌ ها و سموم دیگر مثل ضایعات متابولیک و فلزات سنگین کمک می ‌کند. حضور این سموم و ناخالصی ‌ها در بدن انسان، سرعت عملکرد سیستم‌ ها را کاهش می‌ دهد و باعث می‌ شود که آن‌ ها به طور نامناسب عمل کنند. خاصیت سم زدایی جوانه گندم به مواد مغذی کمک می‌ کند که به درستی به سلول‌ های بدن برسند.

مواد مغذی چندگانه

جوانه گندم غنی از مواد غذایی متنوعی مثل پتاسیم، کلسیم، منیزیم و بیش از ۹۰ ماده معدنی است. علاوه بر ویتامین A، B، C، E و K، جوانه گندم شامل تعدادی آمینو اسید است که برای سلامتی سیستم بدن شما حیاتی هستند. علاوه بر این، جوانه گندم تقریبا تمام مواد غذایی که برای زنده ماندن به آن نیاز دارید را فراهم می‌ کند. جوانه گندم در شاخص سیری بالا است که به این معنی است که به شما احساس سیر بودن می ‌دهد. زمانی که احساس سیری می ‌کنید، بیش از حد گرسنه نخواهید شد و این به لاغری با جوانه گندم کمک می کند.

فواید عمومی جوانه گندم برای سلامتی بدن

 

فواید عمومی جوانه گندم برای سلامتی بدن:

در اینجا برخی فواید سلامتی پودر جوانه گندم آورده شده‌است.

کاهش قند خون:

یکی از فواید جوانه گندم این است که به کاهش سطح قند خون کمک می ‌کند. در مطالعه‌ای که بر روی موش‌ ها انجام شد، ۳۰ موش صحرایی که برای خوردن جوانه گندم آماده شده‌ بودند، کاهش میزان قابل ‌توجهی در سطح قند خون را نشان دادند.

التهاب را کاهش می‌دهد:

در مطالعه‌ای مشخص شد که جوانه گندم می ‌تواند به کاهش التهاب مزمن کمک کند. ۲۳ نفر برای ۳۰ روز جوانه گندم مصرف کردند و نشانه ‌هایی از کاهش در التهاب نشان دادند. بعضی از آن‌ها از خونریزی مقعد و کولیت زخمی رنج می ‌بردند.


مرتبط بخوانید: ماسک با پودر جوانه گندم : چطور پوست فوق العاده داشته باشیم؟


از بین بردن سلول‌ های سرطانی

به خاطر وجود آنتی ‌اکسیدان ‌ها، جوانه گندم در کشتن سلول‌ های سرطانی مفید است. در یک مطالعه مشخص شد که خوردن جوانه گندم به مدت ۳ روز به طور مستقیم می‌تواند سلول‌های سرطان خون را تا ۶۰ درصد کاهش دهد. مطالعه دیگری نشان داد که جوانه گندم توانایی کاهش ریسک عملکرد مغز استخوان معیوب را دارد. این بیماری در بیماران مبتلا به سرطان سینه وجود دارد.

جوانه گندم از کلروفیل تشکیل شده ‌است که برای تمیز کردن درونی بدن ضروری است. با این حال، به منظور از دست دادن وزن، مصرف به تنهایی کافی نیست.شما باید یک سبک زندگی سالم و ورزش را به طور منظم انجام دهید و غذاهای ناسالم را از خود دور نگه دارید. اگر به دنبال محصولات جوانه گندم برای کاهش وزن هستید، می توانید از فروشگاه برگ سبز بازدید کنید.

لاغری با جوانه گندم و نحوه اضافه کردن آن به رژیم غذایی:

سه روش اصلی برای اضافه کردن جوانه گندم به رژیم غذایی شما وجود دارد. در حالی که مصرف جوانه گندم تازه همیشه از لحاظ مواد غذایی و فواید سلامتی بهتر است، اما راه‌های دیگری نیز برای لذت بردن از مزایای جوانه گندم وجود دارد.

مکمل‌ های جوانه گندم

مکمل‌ های جوانه گندم حاوی پودر جوانه گندم هستند که شما به سادگی با آب و نوشیدنی مخلوط می ‌کنید. مکمل‌ های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید، اما زمانی که می خواهید اقدام به خرید آن ها بکنید باید مطمئن شوید که جوانه گندم موارد زیر را دارد:

  • مطمئن شوید که ارگانیک است
  • دقت کنید که پودر جوانه گندم باشد!
  • مطمئن شوید که خشک نشده است.
  • دقت کنید که چیزی اضافه نشده باشد.

مرتبط بخوانید: رژیم لاغری 1 ماهه : با رعایت این نکات 5-7 کیلو در یک ماه کم کنید!


آب تازه جوانه گندم

تهیه آب ‌تازه جوانه گندم، راه دیگری برای مصرف این ماده غذایی است!  آب تازه جوانه گندم شبیه به یک نوشیدنی فوری انرژی زا است، اما مطمئن شوید که عصاره از جوانه گندم تازه به دست آماده است.

نوشیدنی تازه برای لاغری با جوانه گندم

مواد لازم:

گرفتن آب ۴ سیب

۲ اونس آب جوانه گندم

طرز تهیه :

عصاره این دو ماده را به خوبی با هم مخلوط کنید.

بین دو لیوان به طور مساوی توزیع کنید و از آن لذت ببرید!

 

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم با خرید پودر جوانه گندم از فروشگاه گیاه سبز از زندگی سالم خود لذت ببرید.