مکمل برای عضله سازی

مکمل برای عضله سازی : عضلات برای رشد و حجیم شدن به پروتئین نیاز دارند. ورزشکاران و بدنسازان که برای عضله سازی تلاش می کنند باید مقدار مورد نیاز پروتئین بدن خود را تامین کنند. یکی از روش های تامین پروتئین برای عضله سازی دریافت آن از طریق مواد غذایی است. اما رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند مقدار مورد نیاز بدن را تامین کند ، به همین علت استفاده از مکمل ها توصیه می شود.

مکمل های عضله سازی از پروتئین تشکیل می شوند و می تواند رشد ماهیچه ها را افزایش دهند. در این مطلب به چند مکمل برای عضه سازی اشاره خواهیم کرد. شما می توانید این محصولات را با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی برگ سبز خریداری کنید.

1.پودر آب پنیر یک مکمل برای عضله سازی

پودر آب پنیر یکی از محصولات شیر می باشد که دارای درصد قابل توجهی پروتئین می باشد. از آنجایی که آب پنیر شامل  ۹ آمینو اسید ضروری برای سنتز پروتئین می باشد برای ورزشکاران یک پروتئین کامل محسوب می شود. آب پنیر به طور خاص دارای سه گروه آمینو اسید ضروری که به نام BCAAs   (لوسین، ایزولوسین و والین) شناخته می‌ شوند هستند.

این آمینواسیدها باعث ایجاد ماهیچه شده و آن ها را حفظ می کند. همچنین می ‌توانند انرژی لازم در طول تمرینات طولانی‌ مدت یا شدید را تامین کنند. این مکمل تاثیر تمرینات مقاومتی را می تواند افزایش دهد.

از پودر آب پنیر می توان به تنهایی یا به صورت ترکیبی با سایر مکمل ها استفاده کرد. انواع مختلفی از پودر آب پنیر در دسترس می باشد که می توانید طبق اهداف خود برای بدنسازی و عضله سازی از آن ها استفاده کنید.

  1. مکمل برای عضله سازی : پودر سفیده تخم مرغ

مصرف پودر سفیده تخم مرغ می تواند میزان پروتئین لازم برای بدن را تامین کند. به همین دلیل باید هنگام انتخاب پودر پروتئین برای عضله سازی باید توجه ویژه ای به آن داشت. این مکمل علاوه بر این پروتئین زیادی دارد فاقد چربی و کربوهیدرات می باشد. این مکمل را می توان به همراه پودر آب پنیر، کازئین و یا حتی مکمل‌های غذایی گیاهی مانند سویا مصرف کرد.

پودر سفیده تخم مرغ تمام خواصی که سفیده تخم مرغ دارد را دارد به همین دلیل در بین ورزشکاران طرفداران زیادی دارد. این پودر را می توانید از فروشگاه اینترنتی برگ سبز تهیه کنید و آن را به همراه سایر مکمل های طبیعی بدنسازی مصرف کنید.

مکمل برای عضله سازی
مکمل برای عضله سازی
  1. مکمل بدنسازی مالتودکسترین

مالتودکسترین از نشاسته ذرت ایجاد می ‌شود و یک کربوهیدرات پیچیده است که به میزان زیادی به افراد کمک می‌ کند تا بهتر ورزش کنند و زمان انجام تمرینات بدنسازی طولانی تر شود.

این پودر سفید رنگ طعم خوبی دارد و خیلی خوب با انواع مختلف مایعات مخلوط می ‌شود. مالتودکسترین به راحتی قابل هضم است. این مکمل را می توانید قبل از ورزش کردن، در حین تمرین و پس از ورزش مصرف کنید تا انرژی کافی برای انجام تمام تمرینات داشته باشید و ذخایر گلیکوژن و کربوهیدرات را سریع افزایش دهید. هر ۵۰ گرم مالتودکسترین حدود ۱۹۰ کالری، ۴۷ گرم کربوهیدرات و کم‌تر از ۲ گرم پروتئین و چربی را تامین خواهد کرد.

مرتبط بخوانید : مکمل بدنسازی طبیعی : این 9 محصول واقعا کارآمد!

  1. کربوهیدرات شکلاتی مکمل برای عضله سازی

این ماده یکی دیگر از مکمل های مفید برای عضله سازی است که می تواند یک انتخاب فوق العاده برای ورزشکاران باشد. کربوهیدرات شکلاتی مقدار کافی از کربوهیدرات را در اختیار بدن شما قرار می دهد. پودر کربوهیدرات در کنار مکمل های پروتئینی تاثیر باعث افزایش حجم عضلات شده و به رشد آن ها کمک می کند.

افرادی که به میزان زیادی کربوهیدرات را در برنامه ورزشی خود قرار می دهند سطح بالاتری از انرژی و رشد ماهیچه را دارند. همچنین مصرف میزان مناسب کربوهیدرات موجب جلوگیری از انقباض عضلات و بهبود سریعتر بعد از تمرینات سنگین (ریکاوری) خواهد شد.

  1. پودر سویا مکمل گیاهی برای عضله سازی

تحقیقت نشان داده ‌است که سویا به عنوان یک پروتئین کامل می تواند در افزایش توده عضلانی و افزایش قدرت موثر واقع شود. علاوه بر این سویا می تواند به کاهش چربی دور شکمی بدن کمک کرده و باعث افزایش موقت متابولیسم بدن شما شود.

سویا حاوی مقادیر پایین آمینواسید های زنجیره ای (BCAAs) است. BCAAs به یک گروه سه عضوی اشاره می‌ کند که کلید حفظ ماهیچه در نظر گرفته می شوند : leucine، isoleucine وvaline . از میان این سه، leucine  یکی از مواردی است که سنتز پروتئین را تحریک می‌ کند.

  1. مکمل اسپیرولینا برای بدنسازی :

اسپیرولینا خواص مختلفی برای بدن دارد. این ماده باعث افزایش سریع انرژی در بدن شده و خستگی بدن را رفع کرده و استقامت بدن را افزایش می دهد. سیستم ایمنی بدن را بهبود داده و تاثیر مثبتی بر قلب، کلیه و کبد می گذارد. این جلبک غنی از آهن است و برای همه ورزشکاران بخصوص أنهایی که گیاهخوار هستند بسیار مفید است. همچنین ورزشکارانی که در رژیم غذایی کم چرب هستند و غذای آنها باید کم کالری و دارای چربی کمی باشد می توانند از اسپیرولینا استفاده کنند. ورزشکاران می توانند روزانه بین ۵ تا ۱۰ گرم اسپیرولینا استفاده کنند.

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی و خرید آن را دارید؟!
این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.
برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912)   یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!
آرزومند سلامت شما هستیم.