پروتئین های شیر

پروتئین های شیر : اگر هدف شما عضله سازی باشد، به پروتئینی نیاز دارید که بیش‌ ترین سهم آمینو اسیدهای شاخه ای (BCAAs)و لوسین را داشته باشد که در سنتز ماهیچه مفید هستند.

نیاز به پروتئین‌ها برای عملکرد های خاص متفاوت است. انرژی پروتئین برای متابولیسم نرمال مورد نیاز است. به طور مشابه، زمانی که ورزش یا هر شکلی از تمرین فیزیکی را انجام می ‌دهید، انرژی پروتیینی بیشتری لازم است چون ماهیچه‌ها در طول تمرین فشار آورده و از انرژی پروتئین استفاده می ‌کنند. اگر مقدار مورد نیاز پروتئین در بدن تامین نشود، بدن مجبور می‌ شود از پروتئین منابعی مثل ماهیچه‌ها و بافت‌ها استفاده کند.

این امر باعث ضعیف شدن ماهیچه‌ها می‌ شود و به همین دلیل ورزش‌کاران، بدنسازان، زنان باردار و یا بزرگسالان با مشکلات عضلانی، درد مفاصل و … مواجه می ‌شوند.

محصولات پیشنهادی برگ سبز برای شما :


پودر پروتئین شیر
پودر کنسانتره پروتئین وی ولاک
کنسانتره وی آب پنیر لین

 

برای برآورده کردن نیازمند بدن در طول این مرحله، شما به مکملی نیاز دارید که شامل ۱۰۰ % پروتیین خالص مشتق‌شده از پروتئین وی ایزوله و کنسانتره است. پروتئین وی زود هضم  است و به همین دلیل در بدن به شدت جذب می ‌شود و انرژی پروتئینی لازم برای بازیابی/ احیا را فراهم می ‌کند. بنابراین، “پروتئین روز” نیز نامیده می‌شود، که اگر در صبح زود یا در طول ۳۰ دقیقه ورزش مصرف شود، تمام روز انرژی پروتئین را تامین می‌ کند. پروتئین وی حاوی 81% پروتئین خالص و ۴.۷ گرم BCAAs در هر سرو است که در میان تمامی مکمل‌ها برجسته است.

پروتئین های شیر
پروتئین های شیر

علاوه بر این، در طول فشار فیزیکی سنگین ناشی از ورزش، آسیب هایی وجود دارند که در ماهیچه ‌ها و به عنوان قانون طبیعی رخ می ‌دهند. اگر یک بافت به طور خاص تحت فشار آسیب ببیند، سعی می‌ کند آن را با بافت قوی ‌تر جایگزین کند به طوری که چنین آسیبی دوباره بوجود نیاید. با تکرار این فرآیند است که ماهیچه ‌های قوی‌تر در بدن ساخته می ‌شوند. برای ساخت چنین توده عضلانی، ما نیاز به پروتئین‌ های زود هضم و دیر هضم داریم.

مرتبط بخوانید :پروتئین شیر در بدن سازی : خواص اعجاب انگیز!

بنابراین، شما به مکملی نیاز دارید، که حاوی ترکیبی کامل از کازئین، وی  و دیگر پروتئین‌ها است. کازئین به آرامی پروتئین آزاد کرده و به رشد عضلانی عضلانی کمک می‌ کند. هم چنین “پروتئین شب”  نامیده می ‌شود که معمولا هنگام خواب مصرف می شود و به آرامی برای ترمیم آسیب بافت‌ های ماهیچه‌ای و ایجاد ماهیچه در طول شب هنگام خواب عمل می ‌کند. بنابراین قدرت و استقامت را برای بدن ورزش ‌کاران حرفه‌ای فراهم می ‌کند.

اگر بین گروه سنی ۱۷ تا ۴۰ سال قرار داشته باشید و به برآورده کردن نیازهای روزانه پروتئین‌ها یا مشارکت در ورزش یا فیتنس توجه داشته باشید، پس مکمل پودر پروتئین ایزوله و کنسانتره برای شما بهترین است.

اما اگر بیش از ۱۷ سال سن داشته باشید و تلاش فیزیکی خود را به عنوان یک فرد ورزشکار حرفه‌ای و بدنساز انجام دهید و عملکرد شما شامل توسعه ماهیچه‌های ویژه‌ای است، پس به طور ایده‌آل پروتئین های شیر کازئین و وی برای شما مناسب است.

نیاز به مشاوره در خصوص مکمل های بدنسازی و خرید آنها را دارید؟!
این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.