کاربرد روغن خراطین

در مطلب امروز از فروشگاه برگ سبز خواص جادویی روغن خراطین + عکس را به شما نشان میدهیم، که از خواص آن “افزایش حجم اندام آقایان وخانمها” می باشد. اگر دنبال روش سالم برای خود هستید، با ما همراه باشید!

روغن خراطین محصولی است که از کرم ایزنفتیدا تهیه و تولید می شود. کرم ایزنفتیدا که نوعی از کرم خاکی می باشد که به مقدار فراوان در هند وجود دارد؛ دارای موادی به الانتئین هستند که می توانند باعث افزایش حجم و سایز اندام ها شوند. این روغن کاربردهای مختلفی برای بدن دارد. در این مطلب شما را با مهمترین کاربرد روغن خراطین آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید. همچنین فروشگاه اینترنتی برگ سبز روغن خراطین اصل را با بالاترین کیفیت عرضه می کند که می توانید اقدام به تهیه کنید.

کاربرد روغن خراطین

شاید شما هم درباره ی برخی از خواص روغن خراطین برای گسترش حجم اندام های مختلف شنیده باشید. بسیاری از بانوان و آقایان به دنبال افزایش حجم اعضای خاصی از بدن خود هستند و از روش های مختلفی برای رسیدن به هدفشان استفاده می کنند. یکی از این روش ها مصرف روغن خراطین می باشد که می تواند برای افزایش حجم و اندازه برخی از اندام ها از قبیل آلت تناسلی آقایان، باسن، سینه ، لب و غیره کاربرد داشته باشد. علت کاربرد روغن خراطین در افزایش حجم می تواند این باشد که با اعمال روغن خراطین بر روی پوست ناحیه مورد نظر، گردش خون در آن ناحیه حدود 1.75 برابر افزایش می یابد. افزایش گردش خون در اندام های بدن می تواند باعث بزرگ شدن و افزایش حجم اندام های مردان و زنان شود.

مرتبط بخوانید: مصرف روغن دانه کتان برای بدنسازان: مزایا و معایب

  1. افزایش حجم آلت تناسلی آقایان یکی از کاربرد روغن خراطین

یکی از مهم ترین و بیشترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن به منظور افزایش حجم آلت تناسلی آقایان است. در صورتی که روغن خراطین اصل باشد، استفاده موضعی از آن می تواند تاثیر فوق العاده ای بر سایز آلت تناسلی داشته باشد. الانتئین موجود در خراطین باعث افزایش خونرسانی و در نتیجه افزایش حجم می شود.

خواص جادویی روغن خراطین + عکس
روغن خراطین محصولی است که از کرم ایزنفتیدا تهیه و تولید می شود این روغن کاربردهای مختلفی برای بدن دارد

2.فرم دهی و افزایش سایز سینه بانوان

بسیاری از بانوان تمایل به افزایش سایز سینه هایشان دارند و گاهی حتی از روش های جراحی نیز استفاده می کنند. روغن خراطین می تواند به بانوان کمک کند تا با افزایش خون رسانی باعث افزایش حجم سینه ها شوند. با ماساژ روغن خراطین به صورت موضعی می توان باعث فرم دهی و حجم دهی سینه ها در بانوان شد.

  1. کاربرد روغن خراطین: از بین برنده چین و چروک صورت

چین و چروک صورت یکی از مشکلاتی است که با افزایش سن نمود پیدا می کند. بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای رفع این مشکل هستد. استعمال روغن خراطین به صورت موضعی می تواند به درمان این مشکل کمک کند. الانتئین موجود در روغن خراطین باعث می شود چین و چروک های صورت از بین رفته و سطح صورت صاف شود. کلاژن موجود نیز باعث ترمیم خطوط ایجاد شده روی صورت می شود. این موارد از کاربرد روغن خراطین اصل به شمار می آید.

مرتبط بخوانید : معجزه زنجبیل! ۸ خاصیت فوق العاده زنجبیل که باید بدانید!

  1. از بین بردن لک های صورت

علاوه بر تاثیراتی که روغن خراطین بر روی حجم دهی اعضای بدن دارد می تواند به از بین بردن لک ها، جوش و آکنه صورت نیز کمک کند. چرا که روغن خراطین دارای ترکیباتی با ویتامین E و کلاژن سازی می باشد که می تواند به حذف لکه ها و جای جوش ها در صورت کمک قابل توجهی کند.

محصول پیشنهادی: روغن خراطین

محصول پیشنهادی: روغن خراطین پورشیا

  1. رفع مشکلات جنسی آقایان

همانطور که اشاره شد روغن خراطین می تواند باعث حجم و سایز آلت تناسلی آقایان شود. علاوه بر این، استعمال منظم روغن خراطین می تواند به درمان زودانزالی کمک کند. علت این مورد از کاربرد روغن خراطین ، افزایش گردش خون می باشد که می تواند در درمان زود انزالی موثر باشد. رفع مشکلات جنسی باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و احساس قدرت کنید.

خواص جادویی روغن خراطین + عکس
روغن خراطین محصولی است که از کرم ایزنفتیدا تهیه و تولید می شود این روغن کاربردهای مختلفی برای بدن دارد
  1. افزایش حجم لب و گونه ها

بسیاری از افراد برای افزایش حجم لب و گونه سازی به روش های مختلف و گاها پرخطر متوسل می شوند. انجام تزریق برای افزایش حجم در این ناحیه ها بسیار رایج هستند و ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. یکی از موارد کاربرد روغن خراطین افزایش حجم لب و گونه ها می باشد که از بهترین و مطمئن ترین روش های موجود می باشد.

مرتبط بخوانید: صبحانه مغذی! دستور تهیه ۳۴ صبحانه فوق العاده مقوی و آسان !

به طور کلی می توان کاربرد روغن خراطین را به صورت زیر لیست نمود:

  1. افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان
  2. افزایش حجم و فرم دهی اندام های بانوان مانند سینه و باسن
  3. از بین بردن لک های صورت و همچنین جای جوش و آکنه
  4. کمک به درمان زودانزالی و مشکلات جنسی
  5. از بین بردن خط خنده و چین و چروک های صورت به ویژه در اطراف چشم
  6. کمک به از بین بردن پف و گودی زیر چشم
  7. افزایش گردش خون در محل مورد استفاده
  8. کمک به چاقی و افزایش حجم صورت

کاربرد روغن خراطین در همه اعضای بدن به یک صورت نمی باشد و بستگی به بافت محل مورد استفاده دارد. هرچه محل مورد نظر دارای بافت اسفنجی تری باشد تاثیرگذاری روغن خراطین نیز بیشتر خواهد بود. به همین علت است که تاثیر روغن خراطین بر روی لب، گونه، سینه، باسن و اندام تناسلی بیشتر از سایر قسمت های بدن است.

نحوه استفاده از روغن خراطین

برای این که روغن خراطین بیشترین تاثیر را داشته باشد باید به روش خاصی از آن استفاده نمود. زمان توصیه شده برای استفاده از خراطین شب قبل از خواب است تا روغن به اندازه کافی روی محل مورد نظر باقی بماند.

موضع مورد نظرتان را کمی ماساژ داده و سپس روغن خراطین را بر روی محل بریزید و مجددا شروع به ماساژ نمایید. شما باید به ماساژ دادن تا زمانی ادامه دهید که روغن به طور کامل جذب پوست شود.

شما می توانید تا زمانی که روغن بر روی پوست خشک شود صبر کنید و سپس لباس خود را پوشیده و به رختخواب بروید. روغن باید حداقل 8 ساعت بر روی ناحیه مورد نظر باقی بماند.

روغن خراطین را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.

برای تهیه با ما تماس بگیرید ۹۳ ۴۵ ۹۱ ۷۷ – ۰۲ ۲۲ ۸۱ ۴۶ (۰۲۱) – ۴۹ ۳۳ ۱۲۳ (۰۹۰۳)یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!

آرزومند سلامت شما هستیم.