پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی

پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی و محبوب ورزشکاران است و به همین دلیل در دسته بندی محصولات سایت جایگاه مهمی دارد. با ما همراه باشید.

اگر با مقالات سایت همراه باشید می بینید که از محصولات مورد علاقه ورزشکاران پشتیبانی انجام می دهیم. آیا برای شما که ورزشکار هستید، پیش آمده است که بعد از هر جلسه تمرین احساس درد کنید؟ آیا احساس می کنید که در افزایش عضلات خود به بن بست رسیده اید؟

پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی ممکن است راه درستی برای حل کردن این مشکلات باشد. بهتر است درباره فواید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی، چرایی مفید بودن آن و همچنین برخی از موارد مورد علاقه ورزشکاران در بازار بدانید. ممکن است بخواهید مکمل آن ها را در رژیم غذایی خود در نظر بگیرید. ما به چند سوال متداول پاسخ داده ایم:

آیا پودر سفیده تخم مرغ برای عضله سازی خوب است؟

پروتئین تخم مرغ رشد عضلانی را تحریک می کند و در مطالعات دانشگاهی ثابت شده است که سنتز پروتئین ماهیچه را افزایش می دهد. تنها منبع پروتئینی که حاوی لوسین بیشتری نسبت به تخم مرغ است، آب پنیر قوی است. تخم مرغ 10 تا 20 درصد بیشتر از سایر منابع پروتئینی لوسین دارد.

سفیده تخم مرغ به هیچ وجه چربی ندارد، در حالی که زرده آن از حدود 5 گرم چربی تشکیل شده است. خبر خوب برای شما این است که فقط حدود 1.6 گرم از کل آن از چربی اشباع شده است. و خبر بد این است که این اتفاق، یک تخم مرغ را به یک غذای تقریباً عالی برای یک رژیم تمرینی عضله سازی تبدیل می کند.

آیا پودر سفیده تخم مرغ برای شما خوب است؟

پروتئین سفیده و سفیده تخم مرغ یک پروتئین مکمل مفید برای افرادی است که قصد دارند مصرف پروتئین خود را بدون افزایش مصرف چربی و کلسترول افزایش دهند.

تفاوت بین پودر سفیده تخم مرغ و پودر پروتئین سفیده تخم مرغ چیست؟

هر دو بسیار شبیه به هم هستند، اما پودر سفیده تخم مرغ بیشتر حساسیت زا است. بنابراین اگر به لبنیات حساسیت دارید، پودر پروتئین سفیده تخم مرغ را بیشتر استفاده کنید.

آیا می توانم پروتئین آب پنیر را با تخم مرغ جایگزین کنم؟

خواص عملکردی تخم مرغ با پروتئین مرتبط است، بنابراین جایگزینی با ترکیبات آب پنیر باید بر اساس پروتئین برابر انجام شود. تنها 12 درصد از یک تخم مرغ تازه بزرگ متشکل از پروتئین است. در حالی که 46 درصد از تخم مرغ خشک کامل متشکل از پروتئین است.

چه مقدار پروتئین در پودر سفیده تخم مرغ وجود دارد؟

پروتئین سفیده تخم مرغ به معنی استفاده از یک پروتئین کامل است زیرا حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری برای ساخت و حفظ توده عضلانی است. یک تخم مرغ 25 گرم پروتئین و 5.8 گرم BCAA در هر وعده به بدن می رساند، بدون چربی و فقط با 110 کالری.

چگونه از پودر سفیده تخم مرغ استفاده می کنید؟

سفیده تخم مرغ پودر شده معمولا برای تولید کف استفاده می شود.

همچنین می توان از آن ها برای بافت دادن به غذاهای پخته استفاده کرد.

هنگامی که از آن برای فوم استفاده می شود، مطمئن شوید که در دمای اتاق یا مایع گرم، هیدراته شده است و سپس در صورت لزوم هم بزنید. به طور کلی آسان تر است که ابتدا پودر سفیده تخم مرغ را در آب هیدراته کنید.

کیک پروتئین (میکس) بهتر است یا تخم مرغ؟

در مورد محتوای اسید آمینه ضروری (EAA)، برنده بازی همچنان پروتئین آب پنیر است. در حالی که تخم‌مرغ ترکیبی فوق‌العاده از اسیدهای آمینه ضروری دارد.

آب پنیر دارای نسبت بیشتری از اسیدهای آمینه ضروری است که مستقیماً در سنتز پروتئین ماهیچه‌ای نقش دارند، فرآیندی که طی آن بافت عضلانی ترمیم و بازسازی می‌شود.

آیا سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین کامل است؟

سفیده تخم مرغ پروتئین بالایی دارد اما کالری کمی دارد. در واقع حدود 67٪ از کل پروتئین موجود در تخم مرغ را نگه داری می کند. این یعنی چیزی را که به نام یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود، فراهم می کنند. پس حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری در مقادیری است که بدن شما برای بهترین عملکرد خود نیاز دارد.

آیا پودر پروتئین تخم مرغ خوب است؟

پروتئین سفیده تخم مرغ برای بدنسازی می تواند انتخاب خوبی برای افرادی که به لبنیات آلرژی دارند،‌ باشد. زیرا مکمل های مبتنی بر پروتئین حیوانی را ترجیح می دهند. خلاصه پروتئین سفیده تخم مرغ کیفیت بالایی دارد و به راحتی هضم می شود. اگرچه ممکن است مانند سایر پودرهای پروتئین احساس سیری در شما ایجاد نکند.

بهترین پروتئین موجود در تخم مرغ کدام است؟

یک تخم‌مرغ بزرگ 6 گرم پروتئین دارد و سفیده تخم‌مرغ غنی‌ترین بخش پروتئین است. با حدود 3.6 گرم پروتئین، سفیده تخم‌مرغ بیش از نیمی از کل پروتئین تخم‌مرغ را در خود دارد. اما زرده همچنان مقدار زیادی پروتئین با 2.7 گرم فراهم می کند.

آیا می توانم پودر پروتئین را جایگزین پودر سفیده کنم؟

اگر دستور پخت سفیده تخم مرغ را می خواهید، می توانید پودر را با نسبت 1:1 جایگزین کنید. بنابراین، اگر به 1 فنجان سفیده تخم مرغ نیاز دارید، به سادگی 1/2 فنجان پودر پروتئین سفیده تخم مرغ و ½ فنجان آب گرم اضافه کنید.

چرا ورزشکاران فقط سفیده تخم مرغ می خورند؟

سفیده تخم مرغ منبع پروتئین کم چرب است. سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین است که برای بدنسازان و برای عضله سازی ضروری است. ضمن آن که چربی آن نیز کم است. تنها با خوردن سفیده تخم مرغ، می توانید پروتئین کافی را بدون تاثیر بر ترکیب بدن خود دریافت کنید.

آیا خوردن سفیده تخم مرغ برای مو مفید است؟

سفیده تخم مرغ پروتئین غذایی لازم را برای ساختن، ترمیم و حفظ بدن شما – از جمله موهایتان – فراهم می کند. استفاده از سفیده تخم مرغ به طور مستقیم بر روی موهای شما اثر می گذارد. به نظر بسیاری از افراد روشی کم هزینه برای بهبود ظاهر و رشد مو است.

نظر شما چیست؟

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود  برنامه غذایی بدنسازی حجمی : این مواد غذایی ضروری اند!