پاستا جو دوسر چند غله

از 0 رای



  • برند:کازین
  • وزن خالص محصول:500 گرم
  • پروانه بهداشت:56/23515
ناموجود

درباره محصول پاستا جو دوسر چند غله

پاستا جو دوسر کازین

پاستای فراسودمند

تهیه شده از آرد غلات گندم، جو، چاودار و جو دوسر

  • میزان رضایت شما از محصول:

پاستا جو دوسر چند غله

ترکیبی از غلات جو، گندم، چاودار و جو دوسر

پاستا در همه رنگ ها و شکل هایش می تواند یک غذای آسان سرشار از کربوهیدرات در یک رژیم غذایی سالم باشد. پاستا جو دوسر یک ماده خوب و مغذی است. این ماده مغذی نه تنها برای رژیم غذایی گیاهی بسیار مناسب است، بلکه برای رژیم غذایی روزانه همه خانواده‌هایی که مایل به بهبود کیفیت رژیم غذایی خود هستند، ایده‌آل می باشد.

 این ماده خوشمزه به شما این اجازه را می‌دهد که آن را با تمام چاشنی های مورد علاقه خود ترکیب کنید. رنگ طبیعی پاستا جو دوسر باعث می شود که بتوانید به سادگی آن را برای همه دوستانتان به عنوان یک ماده غذایی عالی پیشنهاد کنید. حتی می توانید آن را به کسانی که دوست ندارند غذاهای جدید را امتحان کنند، ارائه دهید.

آن‌ها از مزه این پیشنهاد نوآورانه شگفت‌زده خواهند شد و آن را به رژیم غذایی خود اضافه خواهند کرد.

پاستا جو دوسر بسیار شبیه به پاستای سنتی است: رنگ آن طبیعی است و طعم آن مزه سس را تغییر نمی‌دهد. شکل برنزی این پاستا این امکان را فراهم می کند که طعم سس را به روش بهتری حفظ کند. علاوه بر این پاستا جو دو سر مزایای سلامتی مختلفی دارد که اضافه کردن آن به رژیم غذایی شما باعث می شود که مواد مغذی مورد نیاز بدنتان تامین شود.  این پاستای بی نظیر علاوه بر جو دوسر، دارای غلاتی مانند گندم و چاودار و جو می باشد که خواص بی نظیری برای سلامتی بدن دارند.

خواص تغذیه‌ای پاستا جو دوسر

این محصول، سرشار از انواع مواد غذایی می‌باشد. دانه جو غنی از پروتئین‌ها، فیبر و مواد معدنی نظیر فسفر، پتاسیم و کلسیم است. دریافت پروتئین برای هر کسی که ورزش می‌کند و برای کودکانی که به مواد مغذی سالم نیاز دارند تا رشد کنند، ضروری است.

جو جایگزینی مناسب برای پروتئین‌های منشا حیوانی است و دارای مزیت نداشتن کلسترول است. یک غذای خوب تهیه شده با جو بسیار مغذی و تقویت کننده می باشد. همچنین جو غذای کامل برای کودکان و بیماران است.

تمام مواردی که اشاره نمودیم در پاستا جو دوسر موجود است، می‌توانید یک غذای خوشمزه با آن آماده کنید و تمام ویژگی‌های مفید آن را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.

فیبر موجود در جو نیز وظیفه مهم دیگری را انجام می‌دهد: آن‌ها روده را تنظیم می‌کنند. فیبر برای سیستم گوارشی کارهای زیادی انجام می دهد. در معده و روده کوچک، فیبر به کاهش سرعت پردازش غذا کمک می کند و باعث جذب غذا به بهترین شکل می شود. در روده بزرگ نیز فیبر باکتری های مفید موجود در این عضو از بدن را تغذیه می کند و سلامت سیستم گوارشی بدن را بهبود می بخشد.

علاوه بر این ریسک دیابت نوع 2 و بیماری های متابولیک را کاهش می دهد.  پاستا جو دوسر برای متعادل کردن برنامه غذایی رژیم مدیترانه‌ای خوب است، که شامل مصرف بالای محصولات مشتق‌شده از آردهای تصفیه‌شده است.

جو با بتاگلوکان، کربوهیدرات پیچیده (پلی ساکارید)غنی می‌شود. از لحاظ علمی ثابت شده‌است که بتاگلوکان که به طور طبیعی در دانه جو وجود دارد و می‌تواند به افزایش سطح باکتری‌ها و سیستم ایمنی کمک کند و سطح کلسترول را در خون کاهش دهد.

علاوه بر این فیبر بالای دانه جو می‌تواند به کاهش سطح گلوکز خون کمک کند و تولید سلول‌های بیولوژیکی را تحریک کند که تکثیر سلول‌های سرطانی را مهار می‌کند.

علاوه بر ویژگی هایی که اشاره شد، شواهد بسیاری نشان می دهند که این ماده غذایی عالی شامل بسیاری از فتوشمیکال ها می باشد که به معنی مولکول های کوچک گیاهی که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارند.

پاستا جو دوسر یک منبع عالی از ویتامین B، ویتامین E  و مواد معدنی دیگر مانند منیزیم می باشد.

پاستا جو دوسر به شما در موارد زیر کمک خواهد کرد:

  • حفظ انرژی، با طولانی کردن زمان احساس سیری
  • بتا گلوکان که می‌تواند به حفظ سطح کلسترول نرمال کمک کند؛
  • یک منبع غنی از فیبر در هر وعده غذایی!

چاودار موجود در پاستا جو دوسر نیز دارای مزایایی مانند جلوگیری از ایجاد سنگ کیسه صفرا، کنترل کننده دیابت، بهبود سیستم هضم، کاهش فشار خون و ضد سرطان می باشد.

ارزش غذایی پاستا جو دوسر

پاستای تهیه شده از جو دوسر یک غذای کامل است که غنی از فیبر، پروتئین و مواد معدنی ضروری می باشد. یک فنجان 100 گرمی از پاستا جو دوسر شامل 15.4 گرم فیبر است که حدودا سه برابر همان مقدار پاستای تهیه شده از آرد گندم است.

همچنین این مقدار 58 میلی گرم کلسیم، 5.4 میلی گرم آهن و 235 میلی گرم منیزیم به شما می دهد که آن را به یک سوپرفود تبدیل می کند.

همچنین یک فنجان از این محصول شامل ویتامین B-6 و دیگر ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد. در حالی که جو و محصولات تهیه شده از آن به طور طبیعی بدون گلوتن هستند، اما ممکن است با دیگر دانه ها در طول فرآیند فرآوری ترکیب شده باشند.

اگر شما به گندم آلرژی دارید، جو دو سر و یا پاستا جو دو سر را انتخاب کنید که عاری از گلوتن هستند.

نکات و ترفندهایی برای آشپزی با پاستای جو دو سر

یک غذای خوب، متعادل، خوش‌مزه و خوش‌طعم می‌تواند با نخود و اسفناج تهیه شود. پاستا جو دوسر بعد از پخت کاملا محکم می‌مانند بنابراین اگر دوست داشته باشید که پاستا درست کنید همان طور که ریساتو (خوراک ایتالیایی) پخته می‌شود، یک انتخاب عالی است.

پاستا با آرد جو برای تغذیه کودکان مناسب است، حتی اگر شما این پاستا را فقط با کمی روغن زیتون و پنیر پارمسان آماده کنید، یک غذای خوب در روی میز خود خواهید آورد و از سوی همه افراد خانواده مورد قدردانی قرار خواهید گرفت.

بوی پاستا جو دوسر با سبزیجات خوب می‌شود: شما می‌توانید یک غذای گیاهی خوب را با ترکیبات دل‌خواه خود آماده کنید. یک سوپ با سبزیجات فصلی و پاستا جو آماده کنید، شما حتما شگفت‌زده خواهید شد.

مشخصات محصول پاستا جو دوسر چند غله

سایر
وزن

600 گرم

  • میزان رضایت شما از محصول:
شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن نظر جدید

پرسش ها

درباره این کالا چه پرسشی دارید؟

100/0