دسر با پودر کاکائو

دسر با پودر کاکائو : این دسر با گیلاس و جو دوسر حاوی بادام برای بافت اضافه و کاکائو بیشتر برای طعم خوشمزه و بهتر استفاده کنید. شکر کمی داشته و می تواند یک شروع خوب برای روز شما باشد. شما هم چنین ممکن است این دسر با کینوا را هم امتحان کنید. در این مطلب از وبلاگ برگ سبز آموزش این دستور العمل را خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

این دسر با پودر کاکائو و جو دوسر یک راه ساده و خوش‌مزه برای لذت بردن از یک صبحانه سالم است، مهم نیست که چقدر پر مشغله هستید. این دسر واقعا با جو پخته، یعنی فرنی، تفاوت دارند.

چرا این دستورالعمل خوشمزه و لذیذ می باشد؟

گیلاس، بادام و کاکائو یک ترکیب با طعم خوش‌مزه درست می‌ کنند.

این دسر به طور طبیعی توسط میوه ‌ها و به همراه مقدار کمی از شیره افرا شیرین می ‌شود.

درست کردن این دسر ساده، بوده و مغذی و سیر کننده است.

دسر با پودر کاکائو
دسر با پودر کاکائو

مواد اولیه لازم برای تهیه دسر با پودر کاکائو

مخلوط جو را با مخلوط کردن دانه های جو دوسر و شیر، ریکوتا، دانه‌ های بادام و کاکائو آماده کنید.  اگر ترجیح می ‌دهید از پودر کاکائو استفاده کنید. پنیر ایتالیایی بافت خامه ای به آن اضافه کرده و دانه‌ های بادام را برای این دستورالعمل کمی خرد کنید.

اگر از گیلاس ‌های یخ زده استفاده می ‌کنید می ‌توانید هر زمان که دوست دارید از این دستور غذا لذت ببرید. با گیلاس های یخ زده می توانید در هر زمانی از سال این دسر را می توانید تهیه کنید، به همین خاطر ترجیح می دهیم از گیلاس های یخ زده استفاده کنید در هر صورت حق انتخاب با شماست.

مرتبط بخوانید : دسر با جوانه گندم : خوشمزه و مقوی!

دستور العمل گام‌به‌گام تهیه دسر خوشمزه و راحت

۱. در یک کاسه، جو دوسر را با شیر مخلوط کنید، پنیر ایتالیایی ریکوتا، کاکائو و دانه‌ های بادام را ترکیب کنید.

۲. به طور کامل مواد را هم بزنید.

۳. در یک ماهی‌تابه گیلاس‌ها را با شیره افرا به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بپزید تا وقتی که میوه عصاره بسیار زیادی را آزاد کند. از روی حرارت بردارید و برای حدود ۱۰ دقیقه بگذارید تا خنک شود.

4.در این مرحله از تهیه دسر، گیلاس ها را روی دانه های جو دو سر بریزید ولی مواد را هم نزنید. درب آن را بگذارید و در طول شب در یخچال بگذارید.

5.در صبح روز بعد برای خوشمزه کردن این دسر، بادام ها را به آن اضافه کنید و از این دسر با پودر کاکائو لذت ببرید. اضافه کردن بادام ها اختیار است.

نیاز به مشاوره در خصوص مواد غذایی و خرید آنها را دارید؟! این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید ۹۳ ۴۵ ۹۱ ۷۷ – ۰۲ ۲۲ ۸۱ ۴۶ (۰۲۱) –  3022756 (0912) ا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.