صبحانه رژیمی

صبحانه رژیمی : صبحانه مهم ترین وعده ای است که باید مصرف کنید. در این مطلب به چند دستور غذایی برای صبحانه های رژیمی اشاره خواهیم کرد.

  1. صبحانه رژیمی آووکادو و تخم مرغ

گاهی اوقات سادگی بهترین است. دو تکه بزرگ نان سبوس دار را با آووکادو خرد شده و کمی نمک و فلفل آماده کنید. یک نیمرو برای دریافت مقدار سالم از پروتئین استفاده کنید و از یک صبحانه خوب لذت ببرید. پروتئین شما را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارد بنابراین به کاهش وزن شما کمک می کند.

  1. کره بادام زمینی، موز و دانه چیا

این سوپر فود را برای وعده صبحانه امتحان کنید که با استفاده از موز، کره بادام زمینی ( یا کره مورد علاقه شما ) و اضافه کردن دانه چیا خام، که با مقدار شگفت‌انگیز از مواد مغذی همراه است آماده کنید.

  1. اسموتی توت و ماست برای صبحانه رژیمی

این یک اسموتی ساده و خوش‌مزه برای شروع یک روز عالی است. کم‌تر از پنج دقیقه طول می‌کشد تا میوه‌های تازه یا یخ زده (موز و توت‌ها و …) با ماست یونانی و یا مایع انتخابی شما (شیر، آب‌میوه، آب نارگیل یا هر چیزی که دوست دارید) مخلوط کنید. این اسموتی را می توانید در یخچال نگه دارید و در طول روز گرم در بعد از ظهر  استفاده کنید و لذت ببرید.

  1. خوراک میوه برای صبحانه رژیمی

یکی از راحت‌ترین، سالم‌ترین و خوشمزه ترین صبحانه ای است که در آنجا میوه کلاسیک و ماست وجود دارد. بهترین قسمت در مورد این صبحانه رژیمی این است که می توانید روی آن را با هر چیزی که دوست دارید تزئین کنید. میوه‌ های فصل را انتخاب کنید تا بهترین طعم را به دست آورند. اما در صورت نبود می توانید از میوه های یخ زده نیز استفاده کنید.

  1. اسموتی کره بادام‌زمینی و موز

اسموتی های در هر زمانی از روز  به عنوان یک وعده غذایی عالی هستند. موز منجمد، کره بادام ‌زمینی، شیر سویا، ماست یونانی، عسل و چند حبه یخ را ترکیب کنید و از خوردن یک میلک شیک لذت ببرید.

اگر این یک اسنک صبحگاهی است، آن را در یک ظرف پلاستیکی محکم نگه دارید و آن را در جیب یا کیف خود نگه دارید. برای یک میان وعده در بعد از ظهر، آن را از شب قبل آماده کرده و فریز کنید. صبح روز بعد از یخچال بردارید، و برای ساعت ۳ بعد از ظهر یخ‌ آن آب شده و آماده خواهد بود.

نکته : یک قاشق از شکلات مورد علاقه خود و یا پودر وانیل را برای دریافت مقدار اضافی از پروتئین اضافه کنید.

6.خوراک کدوتنبل، ماست و گرانولا

این یکی ایده عالی است که باید آن را امتحان کنیم. در ظرف کوچک مورد علاقه خودتان ( با یک در مطمئن!  ) لایه ای از پوره کدو تنبل را با ماست ساده و یک مشت از گرانولا پر کنید و بعد روی آن دارچین بپاشید.

بهترین قسمت در مورد این صبجانه رژیمی این است که کدو تنبل یک سوپر فود غنی از بتا کاروتن است که برای سلامت چشم ضروری است.

صبحانه رژیمی
صبحانه رژیمی

7. سالاد میوه کینوا یک صبحانه رژیمی پروتئینی

سالاد میوه توت و انبه یک صبحانه رژیمی است و اضافه کردن کینوا باعث می شود مقدار کافی از پروتئین را دریافت کنید.

مقدار کافی از کینوا را به سالاد میوه اضافه کنید تا به طور یکسان پخش شود. سپس برای طعم دار کردن آن عسل، لیمو، ریحان و … اضافه کنید. شما می توانید این سالاد را به عنوان میان وعده و اسنک نیز مصرف کنید.

8.صبحانه رژیمی با جو دو سر و بادام

این یک صبحانه کاری بسیار مقوی است. جو دو سر، دانه چیا، بلوبری، وانیل، شیر بادام، شیر بادام و شیره افرا را در یک ظرف در بسته بریزید و در طول یک شب در یخچال نگهدارید. صبح ‌ها، با اضافه کردن بادام و نصف موز خرد شده برای صبحانه آماده هستید. اگر دوست دارید صبحانه را در حالت گرم بخورید، آن را برای ۱ تا ۲ دقیقه در مایکروویو قرار دارید تا گرم شود.

مرتبط بخوانید : فواید صبحانه : سیر تا پیاز تاثیر فوق العاده خوردن صبحانه کامل

9.بلغور جو دوسر با تخم مرغ

بلغور جو دو سر یک ایده عالی برای صبحانه رژیمی است. بلغور جو دوس را در مایکروویو سریع بپزید، با پنیر چدار سفید مخلوط کرده و روی آن را فلفل قرمز و پیاز خرد شده بریزید و در روی آن یک تخم‌ مرغ بشکنید تا به آسانی پخته ‌شوند.

این دستور العمل را می توانید در مایکروویو بدون ایجاد آشفتگی در آشپزخانه آماده کنید و از آن لذت ببرید.

  1. مافین کنیوا

این یک راه جدید برای لذت بردن از  کینوا است. این صبحانه خوشمزه با کینوا به این روش آماده کنید. مافین های کوچک لقمه ای ایده بسیار جذابی هستند. می توانید آن را با اسفناج و زنجبیل و یا پنیر چدار آماده کنید.

  1. پوره چیا و کینوا

کینوا را در شیر (لبنیات، سویا یا بادام ) بپزید و با ادویه های سالم مثل دارچین، هل و زرد چوبه طعم دار کنید تایک صبحانه رژیمی و قوی داشته باشید چرا که پروتئین زیادی دارد.

به سادگی تمام مواد را در یک قابلمه بریزید و بجوشانید. سپس آن را در ظرف مورد نظر خود بریزید و با مواد دلخواه تزئین کنید.

نیاز به مشاوره در خصوص محصولات غذایی و خرید آنها را دارید؟!

این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 56 27 302 (0912)یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید! آرزومند سلامت شما هستیم.