سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا

سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا : بیماری کرونا در حال حاضر افراد زیادی را به خود درگیر کرده است و باعث نگرانی مردم شده است. از آن جایی که هنوز راه درمانی برای این بیماری کشف نشده است، بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

توصیه های مختلفی برای مقابله با کرونا از طریق مختلف می شود. یکی از بهترین روش ها شستشوی مرتب دست با آب و صابون است. همین طور شما می توانید در بیرون از خانه از ژل ضدعفونی کننده خانگی برای تمیز کردن دست هایتان استفاده کنید.

همچنین رژیم غذایی تاثیر قابل توجهی بر روی تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با کرونا دارد. در مطالب قبلی به بررسی برخی از مواد مفید مانند ژل رویال و جلوگیری از کرونا ، پیشگیری از کرونا با ویتامین D پرداختیم. در این مطلب نیز به بررسی خواص سرخارگل یا همان اکیناسه برای جلوگیری از کرونا می پردازیم با ما همراه باشید.

محصول پیشنهادی : سرخارگل (اکیناسه)

سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا

اکیناسه گیاه بومی امریکای شمالی می باشد که از دیرباز از خواص آن استفاده می کردند. امروزه نیز در جاهای مختلف دنیا از جمله اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده خواص درمانی فوق العاده ای دارد که به آن ها خواهیم پرداخت.

سرخارگل برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. اگر می خواهید در زمستان به سرماخوردگی، آنفلوانزا و برونشیت مبتلا نشوید از این گیاه استفاده کنید.

سرخارگل دارای قندهایی است که تولید پادتن را بیشتر می کنند. همین امر باعث می شود تا شدت و مدت زمان بیماری آنفلوانزا کاهش پیدا کند. برای استفاده از این گیاه به منظور درمان آنفلونزا یک قاشق چای خوری ریشه سرخارگل را در فنجان آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه اجازه بدهید دم بکشد. این دمنوش را به مدت 7 تا 10 روز قبل از سه وعده غذایی مصرف کنید.

همچنین برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری نیز، دمنوش سرخارگل را مصرف کنید چرا که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

این گیاه به علت رفع عفونت و بیماری های تنفسی بسیار مشهور است. می توانید به مدت 7 روز چهار فنجان دمنوش سرخارگل مصرف کنید.

مورد بعدی که در رابطه با سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا باید توجه کرد این است که این گیاه برای مقابله با بیماری های تنفسی فوق العاده است. از این گیاه در درمان برونشیت استفاده می شود. با مصرف اکیناسه بدن شما در مدت زمان کمی تقویت می شود.

مصرف منظم اکیناسه می ‌تواند با افزایش تولید سلول ‌های سفید خون، سیستم ایمنی شما را تقویت ‌کند. همچنین، اکیناسئین فراوان موجود در اکیناسه توانایی جلوگیری از حمله ویروس‌ ها و باکتری ها به سلول ‌های سالم را دارد. برای کشتن ویروس ‌ها و باکتری‌ ها، اکیناسه باید به صورت طبیعی یا به ‌شکل مکمل مصرف‌ شود.

سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا
سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا

سایر خواص اکیناسه در درمان بیماری های مختلف

اکیناسه درمانی عالی برای عفونت‌ محسوب‌ می‌شود. به استناد موسسه ملی سلامت، نوشیدن اکیناسه، خوردن آن یا استفاده از کرم دارویی اکیناسه می‌ تواند خطر پیشرفت عفونت ‌های واژن را تا ۱۶ درصد کاهش‌دهد. اکیناسه در درمان تبخال دستگاه تنفسی، عفونت‌های خونی، مالاریا، بیماری لثه، حصبه، سیفلیس، عفونت قارچی واژن و عفونت‌های دستگاه ادراری موثر است.

برای تسریع زمان بهبود و فرآیند درمان زخم و جراحت می توان از اکیناسه استفاده‌ کرد. استفاده از اکیناسه می‌ تواند به رهایی بدن از باکتری و فرآیند درمان زخم ‌ها کمک‌ کند.

در اکیناسه ماده ای به نام آلکیلامید وجود دارد و همین ماده بر روی اعصاب تاثیر می گذارد و موجب آرامش آنها و نیز کاهش فشار های عصبی مغز می شود. همچنین اکیناسه فشار رگ های خونی را کاهش میدهد همین امر موجب کاهش درد می شود.

از دیگر خواص این گیاه می توان به ملین بودن آن اشاره کرد. این گیاه را درمانی خانگی و موثر برای از بین بردن یبوست می دانند.

با توجه به شدت یبوست باید دوز مصرفی اکیناسه را تغییر داد. حداکثر دو فنجان دم کرده اکیناسه می تواند به تسکین مشکلات گوارشی کمک کند. توجه داشته باشید که مصرف بیش از دو فنجان در روز از این دم کرده نتیجه عکس دارد.

مرتبط بخوانید: پیشگیری از کرونا : این خوراکی ها به تقویت شما کمک می کنند!

تهیه اکیناسه (سرخارگل) از فروشگاه اینترنتی برگ سبز

با نکات مهم در رابطه با موضوع سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا آشنا شدید. شما می توانید این ماده شگفت انگیز را به صورت اینترنتی در فروشگاه اینترنتی برگ سبز سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. این محصول به صورت اندام هوایی اکیناسه (برگ، ساقه و گل)  در بسته بندی 400 گرمی عرضه می شود. اگر طعم دمنوش های گیاهی را نمی پسندید پیشنهاد برگ سبز به شما این است که از عسل طبیعی و یا گیاه استویا برای شیرین کردن دمنوش خود استفاده نمایید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا بتوانیم از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنیم. آرزوی سلامتی برای شما و تمام مردم ایران داریم.

نیاز به مشاوره در خصوص خواص اکیناسه (سرخارگل) و خرید آنها را دارید؟!
این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.
برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912)   یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!
آرزومند سلامت شما هستیم.