ژل رویال و جلوگیری از کرونا

ژل رویال و جلوگیری از کرونا : افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر در معرض خطر بیماری کرونا هستند. ویروس کرونا به سیستم ایمنی بدن حمله کرده و میزان مقاومت آن را کاهش می دهد. بنابراین باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای فرد می شود. از آن جایی که تاکنون درمانی برای این بیماری کشف نشده است بهتر است از ابتلا به آن جلوگیری کرد. تقویت سیستم ایمنی بدن و تغذیه مناسب می تواند به پیشگیری از ابتلا به این بیماری کمک کند.

در ادامه این مطلب به بررسی یکی از مواد غذایی فوق العاده که به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کرونا کمک می کند خواهیم پرداخت. ادامه بحث را دنبال کنید.

ژل رویال و جلوگیری از کرونا :

ژل رویال ماده ای است که به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده و اکنون نیز در کشورهای پیشرفته جهان استفاده طبی از آن بر پایه تحقیقات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی

معتبر رایج است.

این ژل، خمیری شکل با رنگ تقریبا سفید تا زرد کمرنگ و طعمی تند و زننده است. این ماده مغذی تا سه روز مورد استفاده همه لاروها قرار میگیرد ولی زنبور ملکه به طور دائم از این ماده تغذیه می شود.

محصول پیشنهادی: ژل رویال

ژل رویال ملکه را قادر می سازد که در روزهای تخم ریزی در شبانه روز بیش از 2500  تخم بگذارد که وزن این مقدار بیش از وزن خود ملکه است. همچنین ملکه زنبور عسل به خاطر استفاده از این ماده مغذی حدود 5 تا 6 سال عمر می کند در حالی که زنبور های کارگر در فصل های تابستان و بهار حدودا در کمتر از 14 تا 24 روز از فعالیت خود  میمیرند.

مواد تشکیل دهنده ژل رویال شامل آب، کربوهیدرات، پروتئین، اسید های آمینه ضروری، اسیدهای چرب غیر اشباع، استیل کولین، کلسیم، آهن، سیلیسیوم، فسفر و ویتامین های گروه B9,B12,B1,B2,B3,B5,B6,B7,B8,A,C,E می باشد.

ژل رویال و جلوگیری از کرونا
ژل رویال و جلوگیری از کرونا

خواص ژل رویال برای جلوگیری از کرونا

ژل رویال رویال به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک قابل توجهی می کند. باعث افزایش توانایی بدن با باکتری ها می شود. ژل رویال به دلیل داشتن اسید چرب غیر اشباع (HAD10) ضد باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس، اشرشیاکلی، سالمونلا تیفی (عامل حصبه) عمل میکند. همانطور در درمان عفونت های ویروسی که مجاری تنفسی را درگیر می کند موثر است. در ژل رویال پروتئین قوی میکروب کشی بنام (Riyalisin) وجود دارد که اثر قوی بر ضد باکتری های گرم مثبت دارد.

طبق تحقیقات انجام شده، ژل رویال بدون داشتن عوارض جانبی خاصیتی برابر با پنی سیلین دارد.

بر اساس نتایج آزمایش منتشر شده در سال ۲۰۰۱ از مجله International Immunopharmacology ژل رویال می ‌تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند. در این آزمایش، واکنش هیستامین به آلرژن‌ ها فورا سرکوب شد و نشان داد که امکان دارد این ژل بتواند به کاهش علائم آلرژی فصلی کمک کند.

مرتبط بخوانید: پیشگیری از کرونا با ویتامین D : این محصول تضمینی!

علاوه بر این موارد، ژل رویال باعث تنظیم فعالیت سیستم ایمنی بدن می شود. با مصرف این ژل سلول های T به میزان بیشتری تولید می شوند. سلول های T  در مبارزه با عوامل بیگانه و مبارزه با عفونت نقش قابل توجهی دارند.

از جمله دیگر عواملی که بر ژل رویال و جلوگیری از کرونا تاثیر گذار است وجود 10HDA می باشد. این ماده به تولید گلبول های سفید خون و تحریک آن برای مبارزه با ویروس کمک می کند. به همین علت ژل رویال می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با کرونا ویروس کمک کند.

به افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند توصیه می شود تا ژل رویال را مصرف کنند.

همچنین ژل رویال به میزان قابل توجهی گلوبولین دارد که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

MRJP ها و اسیدهای چرب موجود در ژل رویال باعث تقویت فعالیت ضد باکتریایی می شوند که می توانند بروز عفونت را کاهش داده و عملکرد سیستم ایمنی را پشتیبانی کنند.

همچنین ژل رویال دارای ویتامین D  می باشد که برای پیشگیری از کرونا مفید می باشد.

سایر خواص ژل رویال برای سلامتی بدن:

ژل رویال علاوه بر اینکه توانایی مبارزه با عفونت های ویروسی و باکتریایی را دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود دارای خواص دیگری نیز برای سلامتی و تقویت بدن می باشد.

این ماده باعث بهبود دیابت، کم خونی ، اصلاح استخوان های ضعیف یا شکستگی ،  رفع سوء تغذیه ، رفع خستگی روحی، بهبود زخم ها، فشارخون بالا، برخی از سرطان ها، مشکلات کبدی و … می شود.

مرتبط بخوانید:پیشگیری از کرونا : این خوراکی ها به تقویت شما کمک می کنند!

فروشگاه برگ سبز عرضه کننده ژل رویال طبیعی

فروشگاه اینترنتی برگ سبز ژل رویال را در بسته های 10 گرمی عرضه می کند. محصول ارائه شده در این فروشگاه دارای کیفیت بالایی می باشد و همچنین قیمت مناسبی دارد.

ژل رویال به طرزی شگفت انگیز سیستم ایمنی را تقویت می کند. این محصول برای افراد دارای حساسیت بسیار سودمند است (به ویژه همراه با گرده گل)

شما می توانید با ثبت سفارش خود در این فروشگاه محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. با توجه به حساسیت بالای ژل رویال، سفارشات شهرستان تنها از طریق باربری ارسال می گردد.

نیاز به مشاوره در خصوص محصولات غذایی و خرید آنها را دارید؟!
این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.
برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912)   یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!
آرزومند سلامت شما هستیم.