تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا

تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا : سیستم ایمنی بدن دستگاهی از بدن است که وظیفه شناسایی، از بین بردن و یا بی خطر کردن عوامل بیماری زا را دارد. سیستم ایمنی روزانه بدن را از عوامل میکروب ها از جمله باکتری، ویروس، سموم، انگل و … محافظت می کند.

روزانه در حال تنفس انواع و اقسام باکتری ها و ویروس های معلق در هوا هستیم و سیستم ایمنی بدون اخطار مستقیمی، آن ها را از بین می برد. اما وقتی که این میکروب ها بتوانند از سد دفاعی گذر کنند، سبب ایجاد سرما خوردگی، آنفلوآنزا و … می شوند. بیماری ها نشانه مستقیم در ضعف سیستم ایمنی بدن هستند.

ویروس کرونا که در حال حاضر شیوع گسترده ای پیدا کرده است، در صورتی که سیستم ایمنی بدن ضعیف باشد می تواند بر بدن غلبه کرده و باعث بروز علائم مخلتفی شود.

این بیماری در افرادی که دارای بیماری های زمینه ای از جمله دیابت، مشکلات تنفسی و … باشند ممکن است کشنده باشد.

بهترین راه برای مقابله با کرونا رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه است. همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا بتواند به خوبی با این ویروس مقابله کند.

روش های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد. تغذیه از جمله عواملی است که می تواند به عنوان تقویت کننده عمل کند.  خوراکی مختلفی مانند سیر، مرکبات، فلفله دلمه قرمز و … باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. هم چنین ما در مطلب تقویت کننده سیستم ایمنی به بررسی کامل موادی که می توانید برای این منظور مصرف کنید پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

در این مطلب قصد داریم به بحث تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا بپردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانید با تقویت سیستم ایمنی خود بر ویروس کرونا غلبه کنید.

 محصول پیشنهادی : پودر اسپیرولینا

تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا

اسپیرولینا نوعی جلبک با رنگ سبز تیره -آبی می باشد. این نوع جلبک در دریاچه‌های مناطقی با آب و هوای گرم‌ مانند افریقا یا آمریکای جنوبی ساخته می‌شود، اما به صورت بومی نیز رشد کرده و مورد استفاده قرار می گیرد.

جلبک اسپیرولینا دارای خواص مختلفی می باشد که به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

کمک به تنظیم فشار خون و کاهش کلسترول
کمک به بهبودی افراد مبتلا به سوء تغذیه و لاغری مفرط
کمک به درمان افراد مبتلا به دیابت بخصوص دیابت تیپ 2
پیشگیری از انواع سرطان به علت داشتن ظرفیت بالای آنتی اکسیدانی
تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از عفونت های ویروسی مانند آنفلوآنزا و کمک به بهبود بیماری
کمک به درمان کم خونی و تامین ویتامین B₁₂ جهت افراد گیاه خوار و سالمندان
کمک به رفع خستگی مزمن و کاهش استرس
کمک به کاهش علائم التهاب مفاصل بعلت داشتن اثرات ضد التهابی
کمک به کاهش عوارض بیماری های آلرژیک و پیشگیری از حملات
بهبود عملکرد دستگاه گوارش و رفع یبوست
محافظت از کبد و بهبود عملکرد آن

تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا
تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا

تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا چگونه امکان پذیر است ؟

چندین تحقیق علمی در رابطه با توانایی اسپیرولینا در مهار تکثیر ویروس، تقویت توان دفاعی سیستم ایمنی سلولی و همورال، ایجاد زمینه ی برگشت و مهار سرطان ها وجود دارد.

اسپرولینا پر از فیتونوترینت های خاصی است که به عنوان عناصر غذایی اصلی در گیاهان عمل می‌ کند. اسپرولینا نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های زیادی است، اما شامل عناصر ویژه‌ای چون فیکوسیانین، پلی ساکارید و سولفولیپید نیز می ‌شود. این سه بخش با هم‌ کار می‌کنند تا بدن را برای ارتقای سلامتی و رفاه آماده کنند.

مرتبط بخوانید: پیشگیری از کرونا با ویتامین D : این محصول تضمینی!

بهبود سیستم ایمنی بدن شما با اسپیرولینا

سیستم ایمنی برای توانایی بدن جهت مبارزه با بیماری ها خیلی حیاتی است. اسپیرولینا هم چنین به ما کمک می ‌کند تا در مواردی که آسیب فیزیکی مانند زخم رخ می ‌دهد، سریع التیام یابد. دانستن نشانه ‌های یک سیستم ایمنی ضعیف مهم است به گونه‌ای که در صورت لزوم تغییرات سبک زندگی باید انجام شود. حتی با رژیم غذایی سالم دارای تقویت کننده سیستم ایمنی، مصرف مکمل‌ هایی مانند اسپرولینا مهم است.

تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا
تقویت سیستم ایمنی با اسپرولینا

اسپرولینا: مزایای آن برای سیستم ایمنی

این سه ماده مغذی قوی هنگامی که کنار هم قرار می ‌گیرند می‌ توانند از سیستم ایمنی بدن حمایت کنند و باعث تقویت بدن برای استفاده در هنگام مواجهه با مشکلات روزانه مانند آلودگی، رژیم غذایی ضعیف، استرس و کمبود ورزش شوند. هنگامی که شروع به تقویت پاسخ خود به این حوزه ‌های مشکل می کنید، اسپرولینا می‌تواند به میدان بیاید و به طور فعال برای پشتیبانی از سلامت سیستم ایمنی تلاش کند.

به عنوان مثال، نشان ‌داده شده ‌است که اسپیرولینا از سلامت سیستم ایمنی پشتیبانی می‌ کند. آن شامل مواد مغذی قوی شناخته‌شده به نام پلی ساکاریدها است که به طور گسترده به عنوان تقویت‌ کننده سیستم ایمنی قوی در نظر گرفته می ‌شوند و به جلوگیری از انواع بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

مرتبط بخوانید: سرخارگل (اکیناسه) و جلوگیری از کرونا : تضمین 100% تقویت سیستم ایمنی بدن!

اسپیرولینا باعث افزایش تعداد ماکروفاژها، فعال شدن و تاثیر بیشتر آن ها می شود.
اسپیرولینا تولیدات سیستم ایمنی هومورال را تسریع می بخشد و امکان مبارزه بهتر با میکروب های هجومی را برای آنها فراهم می کند.
اسپیرولینا تنظیم کننده ی سیستم ایمنی سلولی است و توانایی آنها در برابر فشار های سم های محیطی و عوامل عفونی را بهبود می بخشد.

همچنین مطالعاتی انجام شده است که اسپیرولینا می تواند برای بیماران ایذری موثر باشد چرا که توانایی از بین بردن این ویرووس را دارد. این ماده فوق العاده دارای اثرات ضد سرطانی و ضد توموری نیز می باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا بتوانیم از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنیم. آرزوی سلامتی برای شما و تمام مردم ایران داریم.

نیاز به مشاوره در خصوص اسپیرولینا و خرید آن را دارید؟!
این محصولات را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.
برای تهیه با ما تماس بگیرید 93 45 91 77 – 02 22 81 46 (021) – 3022756 (0912)   یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!
آرزومند سلامت شما هستیم.