محصولات گیاهخواری

محصولات گیاهخواری سرشار از مواد معدنی و مغذی هستند که نیازهای بدن را تامین می کنند. بسیاری از افراد برای داشتن رژیم غذایی سالم از محصولات گیاهی استفاده می کنند. در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی برگ سبز تصمیم گرفتیم چندین محصولات گیاهخواری مفید و مقوی را معرفی کنیم و شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

1.جنین گندم از محصولات گیاهخواری

جنین گندم بخش بسیار کوچکی از دانه گندم است که دارای اطلاعات ژنتیکی برای رشد دانه است و سرشار از پروتئین، چربی، املاح و مواد معدنی و طبیعی مفید برای رشد و نمو بدن است. همچنین جنین گندم حاوی اسیدهای چرب ضروری از جمله امگا3 و امگا6 است و بهترین منبع ویتامین E محسوب می‌شود. اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E موجود در جنین گندم برای کاهش فشار خون، چربی خون و برای عملکرد صحیح دستگاه عصبی مفید است.

خرید محصول گیاهی :‌ جنین گندم

2.ارده کنجد یکی از مقوی ترین محصولات گیاهخواری

ارده خمیری است که از دانه‌های کنجد تشکیل شده و بسیار مقوی است و با فواید سلامتی متعدد فراوانی همراه است. ارده کنجد نسبتا کم کالری است اما دارای مقدار زیادی فیبر، پروتئین و مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
ارده دارای مزایای فوق العاده ای برای سلامتی بدن می باشد که می توان به بهبود سلامت قلب، کاهش دهنده التهاب، حفاظت از ابتلا به سرطان، کمک به درمان روماتوئید آرتریت اشاره کرد. همچنین کلسیم موجود در ارده کنجد به جلوگیری از سرطان کولون، پوکی استخوان، میگرن و PMS کمک می‌کند.

خرید محصول گیاهی :‌ ارده کنجد

3. جو دوسر پرک درشت

جو دوسر (یولاف) که بیشتر به صورت پرک و بلغور مصرف می شود، از کامل ترین غلات و محصولات گیاهخواری به شمار می آید. این ماده مغذی سرشار از مواد قندی و پروتئین، ویتامین A وb، چربی، آهن، فسفر و… است. دارا بودن فیبر بالا، سیلیکون و آنتی اکسیدان باعث کاهش وزن، لاغری، کاهش کلسترول، درمان یبوست، درمان پوکی استخوان، درمان فشار خون، سرطان و … میشود.

خرید محصول گیاهی :‌ جو دوسر پرک درشت

جو دو سر، علاوه بر خواص درمانی و دارویی، به صورت ضماد و ماسک برای پوست و مو به کار میرود. از جمله کاربردهای جو دوسر برای پوست و مو شامل درمان التهاب پوست، مرطوب کننده پوست ، افزایش رشد مو و کاهش شوره ی سر می باشد.

محصولات گیاهخواری
محصولات گیاهخواری

4. گندم سیاه از بی نظیرترین محصولات گیاهخواری برای سلامتی بدن

گندم سیاه دانه ای مغذی و انرژی بخش است که می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای برنج در رژیم غذایی مورد استفاده قرار گیرد. این مورد از محصولات گیاهخواری برای سیستم قلبی عروقی بدن بسیار مفید می باشد. رژیم غذایی که حاوی گندم سیاه باشد، از خطر افزایش میزان کلسترول و قند خون جلوگیری می کند. از مواد مغذی موجود در گندم سیاه می توان به تیامین، نیاسین، ویتامین ب، فیبر، کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم، آهن و … اشاره کرد.

خرید محصول گیاهی :‌ گندم سیاه ارگانیک OAB

5. چاودار

چاودار شکلی شبیه به گندم دارد اما از آن لاغرتر است و دارای خواص بی نظیری برای سلامتی بدن می باشد. فیبر بالای چاودار باعث می شود تا شما احساس سیری طولانی مدتی داشته باشید که در کاهش وزن کمک کننده است. همچنین مصرف منظم چاودار باعث می شود که سنگ کیسه صفرا از بین برود.
از دیگر مزایای این مورد از محصولات گیاهخواری داشتن کربوهیدرات پیچیده و مدت زمان هضم بالا است که باعث می شود تا سطح قند خون کنترل شود و این کمک شایانی به افراد مبتلا به دیابت می کند.
بهبود سیستم هضم، کاهش فشار خون، درمان آسم و ضد سرطان بودن از خواص بی نظیر چاودار می باشد. شما می توانید این محصول را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی برگ سبز چاودار پرک ارگانیک را با کیفیت و قیمت عالی به شما عرضه می کند. می توانید با چند کلیک ساده و ثبت سفارش این محصول را تهیه کنید.

خرید محصول گیاهی :‌ چاودار پرک ارگانیک OAB

6. نمک سیاه

این نمک یکی از ادویه های پرطرفدار و مورد استفاده افراد گیاهخوار میباشد که در بیشتر دستورات غذایی این افراد کاربرد دارد. نمک سیاه میتواند مشکلاتی از قبیل آرتریت، فلج اندامها، فشار خون بالا، نازایی و … را برطرف کند و همچنین برای برخی از بیماری های گوارشی مفید است. ماده معدنی موجود در نمک سیاه برای تقویت مو و درمان موخوره بسیار موثر است.
افزودن مقداری نمک سیاه به آب وان حمام، درمان موثری برای ورم پاها و واریس، ترک خوردگی کف پا، قارچ و به ویژه قارچ بین انگشتان پا و همچنین پیچ خوردگی است.

خرید محصول گیاهی ‌:‌ نمک سیاه

7. روغن زیتون از مفیدترین محصولات گیاهخواری

روغن زیتون از دانه های زیتون تهیه می شود و باید دقت لازم را داشت تا محصول اصل را خریداری کرد. روغن زیتون سلامت شریان‌ها را تامین می‌ کند و همچنین مانع آسیب رساندن رادیکال‌های آزاد حاصل از چربی‌ها و روغن‌ها به سیستم‌ قلبی- عروقی می ‌شود.
از بی نظیرترین خواص روغن زیتون این است که کلسترول خون و به خصوص نوع بد آن یعنی LDL را کاهش می‌ دهد، بدون اینکه که نوع خوب آن یعنی HDL کاهش پیدا کند.

خرید محصول گیاهی :‌ روغن زیتون

در مورد خواص روغن زیتون برای مو میتوان گفت که روغن زیتون به موها نرمی و لطافت خاصی می‌بخشد و باعث تقویت مو می‌شود. همچنین از بین بردن چین و چروک از جمله خواص روغن زیتون برای پوست است و باعث لطافت و نرمی و شادابی پوست صورت می شود. شما می توانید روغن زیتون اصل را با کیفیت فوق العاده و بی نظیر از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید.

محصولات گیاهخواری
محصولات گیاهخواری

8. تخم کتان بو داده

تخم کتان حاوی مقادیر زیادی کلسیم است و برای پیشگیری از بروز پوکی استخوان سودمند است. مصرف دانه های کتان خوش طعم موجب کاهش چربی خون شده و به تثبیت و کاهش میزان قند خون در افراد دیابتی کمک شایانی میکند. همچنین این مورد از محصولات گیاهخواری برای سلامت قلب و دستگاه گوارش بسیار مفید است.
تخم کتان بو داده بافتی بسیار ترد را ایجاد می کند که باعث جویدن آسان تخم کتان شده و به هضم بهتر آن کمک شایانی می کند.

خرید محصول گیاهی :‌ تخم کتان بو داده

9. جو دوسر پرک صبحانه

جو دوسر پرک صبحانه محصولی مغذی و مفید می باشد که آماده مصرف است. جو دوسر فاقد ماده مضر گلوتن است و باعث ایجاد مشکلات گوارشی نمیشود. از مزایای جو دوسر برای سلامتی بدن کمک به کنترل دیابت نوع 2 می باشد. با حفظ طولانی مدت سطح قند خون و ایجاد سیری از افت قند و عوارض ناشی از آن در افراد دیابتی پیشگیری مینماید. ترکیبی از جو دوسر پرک، میوه های خشک، عسل، پودر کاکائو، شیر تازه، تکه های بیسکویت میتواند یک صبحانه لذیذ برایتان فراهم سازد.

خرید محصول گیاهی :‌ جو دوسر پرک صبحانه

10. سبوس جو دوسر

جو دوسر سرشار از پروتئین، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، روی، مس، منگنز، سلنیوم، ویتامین E، K، B1،B2 ، B6 ، ریبوفلاوین و فولات است. استفاده از این محصول میتواند احساس سیری را افزایش داده و به کاهش وزن کمک کند. همچنین این مورد از محصولات گیاهخواری به دلیل داشتن فیبر و بتاگلوکان فراوان میتواند به درمان یبوست کمک کند. از سبوس یا بلغور جو دوسر میتوان برای تهیه ماسک صورت نیز استفاده نمود.
برای افزودن سبوس جو دوسر به رژیم غذایی می توان از آن در تهیه غذاهایی مانند کتلت، کوکو، شامی و … نیز استفاده کرد.

خرید محصول گیاهی :‌ سبوس جو دوسر

11. کینوا ارگانیک

کینوا از دانه های مقوی و سودمند است که سرشار از پروتئین، فیبر و ویتامین می باشد. این مورد از محصولات گیاهخواری می تواند به عنوان بهترین جایگزین برنج در نظر گرفته شود. کینوا منبع غنی پروتئین، مواد معدنی همچون منیزیم، آهم، فسفر و همچنین ویتامین B است. مصرف کینوا تمام آمینواسیدهای مورد نیاز بدن را تامین می کند. این ماده مقوی به عنوان دوستدار قلب شناخته می شود که می تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند و همچنین باعث کاهش کلسترول بد خون گردد.

خرید محصول گیاهی :‌ کینوا ارگانیک OAB

از دیگر مزایای دانه کینوا، غنی از فیبر بودن است و مصرف فیبر میتواند موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش گردد. کینوا نه تنها برای افراد دیابتی مضر نیست، که به دلیل داشتن فیبر میتواند در کنترل سطح قند خون مفید باشد.

محصولات گیاهخواری
محصولات گیاهخواری

12.بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر در حقیقت تکه های خرد شده جو دوسر (یولاف) میباشد. از این محصول میتوان در تهیه بسیاری از غذاها استفاده کرد و از خواص بینظیر آن بهره‌‌مند شد. از خواص بلغور جو دوسر می توان به افزایش میل جنسی، درمان زودانزالی و تقویت قوای جنسی اشاره کرد. مصرف جو دوسر میتواند موجب کاهش درد و علائم ناشی از بالابودن میزان اسید اوریک و نقرس گردد.

همچنین می تواند به دفع سنگ کلیه نیز کمک کند. وجود فیبر بالا در جو دوسر باعث می شود که یکی از محصولات گیاهخواری مفید برای افراد دیابتی، دارای رژیم لاغری و افراد دارای چربی خون باشد. شما می توانید بلغور جو دوسر را به راحتی از فروشگاه اینترنتی برگ سبز تهیه کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید محصول گیاهی :‌ بلغور جو دوسر

13. پودر اسپیرولینا از محصولات گیاهخواری فوق العاده

اسپیرولینا سرشار از رنگدانه هاست و خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد. مصرف پودر اسپیرولینا موجب تقویت سیستم ایمنی میشود به حدی که مصرف آن برای افراد دارای نقص سیستم ایمنی ممنوع است. علاوه بر این اسپیرولینا دارای خواص دیگری می باشد که می توان از آن به کاهش و درمان حساسیت، تقویت سیستم گوارش و رفع یبوست اشاره کرد.
اسپیرولینا خون را تا حدودی قلیایی میکند که منجر به بهبود کیفیت سوخت و ساز در بدن میشود.

با بهبود سوخت و ساز، سلول ها شاداب تر و سیستم ایمنی تقویت خواهد شد.

علاوه بر این موارد اسپیرولینا یک مکمل فوق العاده برای جلوگیری از پیری و رفع پیری پوست است. این جلبک حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامینE است. ویتامین E باعث تقویت سیستم ترمیم پوست میشود و از طرفی تیروزین موجود در اسپیرولینا باعث متوقف شدن فرایند پیری در پوست میگردد.
کمک به بیماری های دیابت، کبد، فقر آهن و … از دیگر مزایای اسپیرولینا می باشد. شما می توانید پودر اسپیرولینا با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی برگ سبز به راحتی تهیه کنید و به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

خرید محصول گیاهی : پودر اسپیرولینا

14. دانه چیا

دانه های چیا دانه هایی کوچک به رنگ سیاه هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هستند و میتوانند موجب دفع رادیکالهای آزاد شوند. دانه چیا از بی نظیرترین محصولات گیاهخواری می باشد که دارای مزایای مختلفی برای سلامتی بدن می باشد. تاثیر بر لاغری، مشکلات قلبی و عروقی، یبوست، بارداری و جنین، اختلالات سوخت و ساز، جوش و آکنه از مزایای این دانه شگفت انگیز است.

خرید محصول گیاهی : دانه چیا

از دیگر خواص دانه چیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- درمان پف و سیاهی دور چشم
۲- درمان خشکی لب
۳- تقویت ناخن های دست و پا
۴- تقویت و رطوبت رسانی به پوست و مو
۵- لایه برداری و جوان سازی پوست
۶- سم زدایی و پاکسازی سلول های بدن
۷- انرژی بخشی
۸- درمان افسردگی

محصولات گیاهخواری را می توانید با کیفیت اصلی از فروشگاه برگ سبز تهیه کنید. برای تهیه با ما تماس بگیرید
۹۳ ۴۵ ۹۱ ۷۷ – ۰۲ ۲۲ ۸۱ ۴۶ (۰۲۱) – ۴۹ ۳۳ ۱۲۳ (۰۹۰۳) یا از فروشگاه آنلاین خرید کنید!
آرزومند سلامت شما هستیم.